Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.08.2013

Piegowate lakiery mam i ja! I also have freckled polishes!

Zobaczcie co przypadkiem upolowałam :p Tam mnie zauroczyły te małe lakiery, że wzięłam wszystkie :p (wiem, że jest jeszcze ciemny róż, ale akurat go już nie było). Niedługo pojawia się też swatche :)

Look what I accidentally hunted :p Those little polishes are so adorable, that I got the all the colours :p (I know there is a dark pink one as well but they run out of it). Soon will show some swatches :)


Czy mi się wydaje, czy to kopia lakierów Illamasqua "Speckled"
Is it just me, or is it a copy of Illamasqua "Speckled" polishes?


Mam tez coś dla Was. Bądźcie czujne ;)
I also got something for You. Stay tuned ;)

37 komentarzy:

  1. ten bialusieńki wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały jako jedyny ma bezbarwna bazę. Typowy topper.

      Usuń
  2. gdzie to znalazłaś?????:) Ty trafiasz przypadkiem, ja szukam takich lakierów i nic!:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie w PL ;) U mnie takie male cudeńka można dostać w Chińskich centrach. Niektóre są świetnie zaopatrzone w produkty do paznokci :)

      Usuń
    2. noo takk.. u nas to bida ciągle..:( szkoda.

      Usuń
  3. może faktycznie kopia, ale nie ma to dla mnie znaczenia: są świetne. Pokochałam ostatnio lakiery z czarnymi drobinkami, po tych wszystkich błyszczących brokatach, biegach, niteczkach to jest świetna odmiana, która pięknie wygląda:)
    Ciekawa jestem tego fioletu vi różu na pazurkach.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tez w sumie nie ma :) tym bardziej ze kosztowały pewnie 1/10 tego co Illamasqua.
      Były jeszcze z kolorowymi piegami, ale te z czarnymi najbardziej mi się spodobały :)

      Usuń
  4. Cuda,cuda,CUDEŃKA! Też chcę takie !!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli są kupione w Polsce, to jaka jest ich cena i czy możesz je dla mnie kupić, mój email grunwaldziok@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają bardzo ciekawie, czekam na ich prezentacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja poproszę o słocze tego zielonka (?) w górnym rządku w środku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super :) zapodaj teraz posty z pomalowanymi pazurkami tymi lakierami :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Biały i fioletowy są chyba najładniejsze. Chociaż wszystkie z chęcią bym przygarnęła :-) Gdzie je upolowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te lakiery, czekam z niecierpliwością na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  11. omomomomom <3 BOSKIE! jak ja Ci zazdroszczę <3 cudeńka!
    mi od razu skojarzyły się z rosyjską kolekcją El Corazon Easter Eggs LINK ale ja jestem fanką rosyjskich lakierów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz taka śliczna zielonkę przecież (albo i dwie)... z maczkiem :p
      Ale te El Corazon wyglądają cudownie! Żadnych rosyjskich lakierów niestety nie znam.

      Usuń
    2. hmmm...przeszukałam moje zbiory w wyobraźni i kurczę, nie przypomina mi się żaden lakier tego typu :D

      Usuń
    3. No może bez tych większych kropek :p

      Usuń
  12. ale świetne, czekam na zdjęcia na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne! podobają mi się czarne piegi,niedawno widziałam takie u blogerki Dorotxy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiadają się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. czadowy fiolet :) w moich maczkach fioletu nie było....

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurcze! ale fajne :) czekam na więcej zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  18. zielony i fioletowy są najpiękniejsze :) ale i tak wszystkich Ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne ! i te kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. A wstawisz zdjęcia z pomalowanymi pazurkami tymi lakierami :)?

    OdpowiedzUsuń
  21. Chcę zobaczyć jak wyglądają na pazurkach:) czekam, bo narazie bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  22. czekam z niecierpliwoscia :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooooo jakie piękne brałabym wszystkie:D

    OdpowiedzUsuń
  24. genialne :D zazdroszczę takich centrów chińskich :( eh

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej!:)
    Trafiłam do Ciebie przypadkiem, znalazłam podobny polski odpowiednik;) Niestety była to seria limitowana i teraz nigdzie w sklepach nie mogę go dostać:(
    Jest to lakier firmy Ados "Night show" całkiem fajnie wygląda na paznokciu, występował chyba w czterech kolorach (czerwony, chabrowy, biały i czarny)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tych Adosow :) Szkoda, ze są już niedostępne.

      Usuń