Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.08.2013

Piaskowy gradient i druty. Sandy gradient and wires.


Spodobał mi się gradient jaki wykonała Tamit24 piaskowymi lakierami i tez sobie taki zmalowałam :p 
Bardzo łatwo się go robiło, a myślałam, że ta faktura piaskowa będzie to nieco utrudniała. Efekt bardzo zadowalający i pewnie jeszcze nie raz u mnie zagości. Jako dodatek - drut kolczasty namalowany farbką akrylową. Bez top coatu nie trzymał się długo, ale chciałam pozostawić ten efekt matowego piasku na paznokciach.


I liked the gradient that Tamit24 did with her nad polishes and I made one myself :p It was super easy to do and I though that this sandy texture will make it difficult. I am satysfied with the effect and I will surely do it again. I added some barb wire with a black acrylic paint. Without the top coat it didnt stay on my nails long, but I wanted to keep the matte sandy effect.




A tu czysty gradient. Do jego wykonania użyłam dwóch piaskowych lakierów Golden Rose Holiday 63 i Golden Rose Holiday 66.
And here just some clean gradient. I used two sand polishes Golden Rose Holiday 63 and Golden Rose Holiday 66.


33 komentarze:

  1. O kurcze genialnie wyglądają :D Szalenie podoba mi się efekt piasku, koniecznie muszę jakiś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ozdoby i inne stemple nie za bardzo mają sens przy piaskach...
    Też sądziłam, że piaski będą trudniejsze w cieniowaniu. Swojego czasu zrobiłam potrójne i też wyszło :-D (są zdjęcia na blogu).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piaskowy gradient jest genialny! Też mi się wydawało, że jego wykonanie będzie ciężkie, ale jak widać tak nie jest. Z pewnością spróbuję taki wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają zjawiskowo!

    Muszę takie mieć ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweitne <3 a jak nakladalas 2 piaski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak normalny gradient. Cale paznokcie na jasny róż, a potem na gąbeczkę do makijażu nałożyłam po paseczku jasnego różu i zaraz obok ciemniejszego i ciapałam tym paznokcie.

      Usuń
  6. Piaskowy gradient? Jestem jak najbardziej na tak!
    Wygląda to świetnie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę bardzo ciekawy mani, aj jak zawsze zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne jest to Twoje mani, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe pazurki;) muszę w końcu zdobyć gdzieś jakiś piaskowy lakier, bo od dawna mi się marzy ;P
    Zapraszam też do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja Cię kręcę, ale genialnie to wygląda *.*
    a ten drut kolczasty, gdy go zobaczyłam, pomyślałam, że jest stemplem! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda lepiej niż zwykłe lakiery w ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pzreśliczy gradient!:) całość tez, chociaż powiem Ci, że bardzo przypomina mi motyw religijny:P

    OdpowiedzUsuń
  13. super pomysł z tym gradientem, aż mnie kusi zgapić bo akurat mam oba piaski :)
    drut kolczasty wyszedł ci świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. super efekt ;) też muszę się "zabawić" w piaskowy gradient, chociaż zbyt dużego wyboru to nie mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie dobrałaś kolory, a dodatek drutu kolczastego dodaje charakterku zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Ci to mani pięknie wyszło *.* cieniowanie świetne, kolory super i jeszcze to zdobienie tak ładnie wpasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny! muszę sprawić sobie jakiś piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś mistrzynią w wymyślaniu wzorków różnych:) <3

    OdpowiedzUsuń
  19. oh my! I love everthing about this mani!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czym namalowałaś te druciki? Jakims pedzelkiem ? Efekt powalajacy :) zdecydowanie musze czesciej Cie odwiedzac :))!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cienkim, długim pędzelkiem :)
      Zapraszam częściej :)

      Usuń
  21. super pomysł:) a gradient jest śliczny, fajnie wyglądają te kolorki razem;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny gradient ;) i fajny pomysł z tym drutem ;)

    OdpowiedzUsuń