Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.08.2013

Miał być splatter.... It was supposed to be splatter...

...ale spodobał mi się wzorek jaki jest na buteleczce tego lakieru z Avonu i go perfidnie skopiowałam :p 

...but I likes the pattern that is on the bottle of this Avon polish and I perfidiously copied it :p



Lakier pokazywałam wczoraj o TU. Do wykonania wzorków użyłam białej farbki akrylowej i cienkiego pędzelka. Całość pokryta top coatem Golden Rose Gel Look. A teraz zdjęcia :)

I was showing You the polish yesterday HERE. For the pattern I used white acrylic paint and thin brush. Everything sealed with Golden Rose Gel Look top coat. And now photos :)





26 komentarzy:

  1. Naprawdę ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba :) w sam raz do reklamy tego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealne zdjęcie na reklamę lakieru bo zdobienie pasuje idealne, pewnie zaraz Avon się do Ciebie zgłosi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha... i tak już na mnie zarabiają :p

      Usuń
  4. Ale super! Idealnie pasuje do buteleczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. haha ten wzorek od razu spodobał mi się przy okazji postu o lakierze :D A Ty odgapiłaś nie perfidnie, a bardzo dokładnie, super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te Twoje pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  8. lakier ma piękny kolor, a wzorek idealnie się z nim komponuje :):)


    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. i tak fajnie wyszło, Twoje prace podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kolor i wzorek również wyszedł świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zajebiste! no po prostu strasznie mnie się podobają, boski mani

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie to wszystko śliczne i kreatywne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekoladowy odcień śliczny :) Miałam taki kiedyś i był to jeden z niewielu lakierów, które zużyłam do samego końca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze a nie odpryskuje ci ten colortrend, bo ja mam miętowy odcień i po ok 12 godzinach połowa lakieru z pazurków mi odpadła (z czego przynajmniej 6 godzin spałam) a w sumie malowałam dwoma lakierami jeden z pepco chic taki błękitny i trzyma się w miarę OK a ten jakaś porażka. A użyłam bazy nawierzchniowej utrwalającej lakier :/ A ten kolor brązowy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi wzorkami nosiłam go chyba 3 dni. Samodzielnie 1 dzień. W ostatnim dniu to już były odpryski, ale tez nie spodziewam się, ze będzie trzymał tydzień. No i w międzyczasie sprzątanie, zmywanie (bez rękawiczek). Wiec źle nie jest.

      Usuń
    2. Zdecydowanie lepiej niż ten mój po w tej chwili ten z colortrenda poodpadał mi do połowy paznokci - masakra - no ale w sumie u każdego też może lakier trzymać się też inaczej :/ Ale szkoda bo kolor jest ciekawy.

      Usuń
  15. fajnie wyszło i kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń