Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.08.2013

Lipcowe zdobienia. July's nail art.


Zakupy, zużycia, projekty - podsumowane. Pozostały jeszcze zdobienia z poprzedniego miesiąca i lipiec uważam za zamknięty. Część z nich już widziałyście w podsumowaniu "Dzikich Wyzwań", ale jak wszystko to wszystko. Udało mi się wykonać dziewięć rożnych zdobień, co uważam za wynik bardzo przyzwoity. W sierpniu mam nadzieje tez tak będzie.

Shopping, empties, challenges - all summarized. Just the nail art left and July can be officially closed. Some of those You have seen in a "Wild Challenge| summary. But if I wanna show all, it's gotta be here too. I managed to make 9 different manicure which is a decent result. I hope August will be equally good.

Jeśli chciałybyście poczytać wiece - linki przerzucą Was do odpowiednich postów.

If You would like to a bit more - links will direct You to the right posts.










Jutro pokażę coś nowego :)
Tomorrow will show You something new :)

11 komentarzy:

  1. kokardka, french i żółta żabcia <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie każde jest pięknie, a najbardziej takie trafiające w mój gust jest to w kropeczki z kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie wszystkie zdobienia przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie cudne!:) Zwłaszcza te drugie z kokardką;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdobienia..każde ruszyło mnie w inny sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Motyki prześliczne, zagłosowałam na ciebie w dzikim wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to pierwsze z folią super, i kropeczki z kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwone piękne, ponadczasowe...

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kropeczki z kokardka;)

    OdpowiedzUsuń