Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.08.2013

Koci post. Kitty post.


Zawsze mnie fascynowało to, w jakich pozycjach koty potrafią spać. Bo że zwijają się w uroczy kłębuszek i mruczą, to normalka. Ale czasami kocik potrafi zadziwić dziwacznymi pozycjami. I że mu tak wygodnie...

I was always fascinated by the the positions that the cats can sleep. It is normal that they curl up and purr. But sometimes it is amazing how weird they look when they sleep. I guess it is comfy...





Czasem trzeba sobie ziewnąć... przeciągnąć się i przewrócić na drugi bok :p

Sometimes You just have to yawn... stretch and turn to the other side :p



Jak Suzie była mniejsza to wdrapywała mi się na laptopa i utrudniała pisanie. W końcu nagrzana klawitura to super miejsce na drzemkę...

When Suzie was smaller she was crawling to my laptop not letting me type. after all a warm keyboard is an awesome place for a nap...


41 komentarzy:

  1. Jaaki piękny kotek, ma śliczną sierść:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szare koty są takie śliczne ;D fajny akrobata z tego mruczka ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaaa jaki słodziutki kiciuś :) Uwielbiam koty, w dzieciństwie miałam ich praktycznie stado ;d prawdziwa kociarnia ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się uśmiałam uwielbiam oglądać śpiące koty moje też przyjmują takie pozycje, ze głowa mała ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam śpiące koty. Nie śpiące z resztą też :D Co to za rasa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rasa Europejska :) czyli zwykły podwórkowy kundelek :D

      Usuń
    2. Aż trudno uwierzyć, chyba w przodkach zabłąkał się jakiś rosyjski lub brytyjski kotek, bo wygląda bardzo szlachetnie :D :)

      Usuń
    3. I jako jedyna taka z rodzeństwa była. Pozostała trojka była biało-ruda :D. A mama jest bało-bura. Skąd się taki jeden szaraczek wziął...
      Zawsze mi się Brytyjczyki podobały :)

      Usuń
  6. Jaka piękna. Kocham takie posty. A to prawda też się zawsze dziwię jak im jest wygodnie spać tak powyginanym:) Twoja Suzie jest po prostu przepiękna oj chyba bym ją zagłaskała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dałaby Ci się :p Jak ma dosyć głaskania to gryzie :p
      Mozna ja wymiziac tylko jak śpi :D

      Usuń
  7. Ale kochana! Uwielbiam koty i zadziwia mnie to w jaki sposób potrafią one spać. Moja kotka też miała różne przedziwne pomysły na pozy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój Gienek też ma czasem takie pozycje, że śmiać mi się chce ;p
    Masz przesłodką kotkę :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie jak mój w każdej pozycji jest wygodnie ;) Kręgosłupy mają z gumy ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. haha ale super kotek! ja uwielbiam koty,ale na razie nie moge sobie na niego pozwolic,bo moi rodzice nie chca :(

    OdpowiedzUsuń
  11. kota nie mam, ale wierz mi, ze moj 60-kilogramowy pies kazdego dnia zaskakuje mnie nowa pozycja do snu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna <3 mnie też zawsze zadziwia w jakich pozach moja kicia śpi... czasami włazi na karnisz w kuchni i usadawia się pomiędzy dwoma równoległymi rurkami, a łapy i głowa sobie zwisają xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyjątkowo "zakręcona" kicia - na jednym zdjęciu gdzie łepek dotyka jej pleców wygląda prawie jak taka cyrkowa gimnastyczka :D Jest przesłodka i śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne ma pozy :) ślicznego masz kociaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka śliczna jest :D a te pozy wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Koty mi się podobają, ale nie wiedzieć czemu nie mam do nich zaufania ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczności i te futerko ;DD Moje 3 kotki też nieraz przybierają takie pozy, że ciężko im nie robić zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. hahaha ale w fajnych pozycjach śpi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ pozycje! ;) kolor jej futra jest niewiarygodny, momentami wygląda jak narysowana ołówkiem :)
    p.s. gratuluję znalezienia się w gronie 10 testerek produktów Avon :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze co proszę?? :o
      O matko jedyna! Dzięki za info... już sama zapomniałam o tym :D

      Usuń
  20. Hej kochana zapraszam do siebie:
    http://desingandmylife.blogspot.com/
    i zachęcam do zostania moim obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kici kici

    rewelacja
    nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. heh, mój ostatnio spał na głowie :)

    OdpowiedzUsuń