Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.08.2013

Kiko - Sugar Mat 635 Wisteria.


Czas na mój nowy piaseczek. 
O kolorze powiem tylko tyle, że idealnie pasuje do niego nazwa Wisteria. To bardzo jasny, delikatny fiolet. Maluje się nim przyjemnie. I chociaż jest raczej rzadki, to wystarczają 2 warstwy. Co zauważyłam, to lepiej nałożyć je cieńsze  niż grubsze. W miejscach, gdzie miałam trochę więcej lakieru piasek jest mniej widoczny, a lakier jest niemalże gładki. Pędzelek długi, lekko spłaszczony i trochę za puchaty na końcu. Schniecie przyzwoicie. 

Time for my new sand polish.
All I can say about the colour is that the Wisteria name suits it very well. It is a very light, delicate purple. 
It is nice to apply. And though it is quite runny 2 coats are absolutely enough. What I notices, that it is much better to apply thin coats than thicker. In places where I had more polish the sand effect is barely noticeable and the polish is almost smooth. The brush is long, flat and a bit too fluffy at the end. Dries ok. 

Jedyna rzecz, do której się mogę przyczepić, to to, że tych drobinek piaskowych mogłoby być więcej. Pomiędzy nimi widać błyszczący lakier. Ale z drugiej strony ten efekt piasku jest bardzo delikatny, a drobinki malutkie. Przyjemniaczek :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon odżywka do paznokci łamliwych) 

The only thing I will pick on is that it could have more of those sandy bits. You can still see shiny polish between them. In the other hand that way we get a bit gentler sugar effect and the particles are tiny. Cutie :)
On photos: 2 coats + base coat (Avon peeling & brittleness conditioner)


W buteleczce wygląda jakby w lakierze zatopiony był bezowy piasek :p  
In bottle it loos like a beige sand mixed with polish :p 


38 komentarzy:

  1. Ojaniemogę! zakochałam się w tym kolorze <3 Powiedz mi kochana gdzie można dostać ten lakier, bo niestety nigdy nie słyszałam o tej firmie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Włoska firma. Nie wiem czy one są gdzieś w PL sprzedawane. Możesz poszukać na Allegro, lub zagranicznych sklepach. Ja kupowałam na ich stronie http://www.kikocosmetics.pt/

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź :)

      Usuń
  2. Kolor podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piękmny, jednak sam efekt piasku tutaj mnie nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny jest :D kolor piękny a piaski uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja na prawdę piękny jest:D taki delikatny :D lubię już go :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden z niewielu piasków, który mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor ładny, choć bardziej piasek do mnie przemawia, chciałabym, ale w innym odcieniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię piaskowe lakiery.
    Ten także bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa. kolejny lakier do kupienia :)

    Piękny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemny kolorek, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier ma piękny kolor, genialnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jest prześliczny *.*
    ponoć piaski od Adosa też tak mają, że im więcej warstw tym mniej piaskowatości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor fantastyczny. Chyba coraz bardziej przekonuję się do piasków.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity kolor! Zakochałam się w nim, kiedy testowałam kilka lakierów w podobnym odcieniu. Dotychczas takie pastelowe fiolety niespecjalnie wpadały mi w oko, a tu taka niespodzianka :) Piaskowa opcja zachwyca mnie równie mocno :) Szkoda, tylko, że lakier tak słabo dostępny, no ale może uda mi się znaleźć jakiś zamiennik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolorek ładny :) piaskowego efektu ni elubię ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. wlasnie na taki odcien w piaskowym wykonczeniu polowalam juz od dawna, ale co z tego jak nie mam dostepu do kosmetykow kiko :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny kolor :)
    http://polishgirlinnewyork.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny efekt :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny ten kolor:) Chciałabym mieć sukienkę w takim odcieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. jest boski :) wygląda tak delikatnie ahh !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fenomenalny efekt. Uwielbiam piaski I pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. niby zwykłak, ale odcień ma cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny! ostatnio mam bzika na punkcie takich odcieni fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jaki piękny i lakier, i gradient <3

    OdpowiedzUsuń