Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.08.2013

Kawałek taśmy i do dzieła. A piece of tape and let's gt to it.

Te ciapate lakiery są same w sobie tak dekoracyjne, że nie wiem czy powinnam cokolwiek do nich dodawać. Z różowym mi nie wyszło to co chciałam, ale tu chyba nie jest tak źle :)

Those spotty polishes are so decorative on their own, that I didn't know if I should add anything to them. It didn't work out with pink, but here it's not so bad I think :) 


Za pomocą wąskiej taśmy i czarnego lakieru od Essence namalowałam takie coś. Przy okazji skończył mi się czarny lakier :p Chyba pierwsza pusta buteleczka od lat :D (no dobra - dosłownie reszteczkę, której nie mogłam już wydobyć przelałam do innego czarnego lakieru).

Using a thin tape and a black Essence polish I did  something like that. And by the way - I managed to finish my black polish :p It must be the first empty bottle in years :D (ok, a tiny mini bit that was left and I couldn't get out I poured to another black polish)


28 komentarzy:

  1. o kurcze, nie wpadlabym na to ! bardzo ciekawy pomysl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt świetny zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyszło połączenie czarnego z czarnymi piegami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie kupiłaś tak wąską taśmę? Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoja kupiłam w sklepie Qnszt.pl, ale są tez dostępne na Allegro.

      Usuń
  5. grunt, to mieć pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysł rewelacja, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł! :D wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie to wygląda :) Chociaż chyba wolę te jogurtowe lakiery jak są same na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wygladaja, sa ladne :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię takich wzorków na paznokciach, ale ten pierwszy kolor wyglada bardzo fajnie ;D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł! :)
    I muszę przyznać - ciężko jest 'wykończyć' lakier.. nigdy mi się to jeszcze nie zdarzyło, więc podziwiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. suuper wygląda;)
    Mi się raz udało wykończyć lakier;)

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba bym wolała same te pełne czarne boki, bez paseczków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bawiłam się kiedyś taśmą i był to opłakany efekt na paznokciach:P

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie taśma się kompletnie nie sprawdza, odchodzi mi wraz z nią cały lakier :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może taśma ma za mocny klej. Jak już potniesz paseczki to przyklej ja do dłoni kilka razy a dopiero potem na paznokcia. Nie będzie tak mocno trzymała. No i lakier musi być super wyschnięty. Miękki zawsze zedrze.

      Usuń
  17. ja pięknie :D mi się strasznie podoba :D

    OdpowiedzUsuń