Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.08.2013

Golden Rose - Holiday 63


Gdy zobaczyłam zdjęcia tego lakieru na blogach, pomyślałam, że nie dla mnie on. Taki różowiusiu, słodki i cukierkowy. Gdy jednak prosiłam siostrę aby mi kupiła kilka tych piaskowych lakierów podałam jej ten numerek też, i nie żałuję. Owszem, jest to cukierkowy, słodki lakier. Ale jest tak śliczny i lekki, że nie można mu się oprzeć. 

When I saw that polish for the first time on blogs I thought it is not for me. So pinky, sweet and sugary. But when I was asking my sister to get me few of those sand polishes I asked for this number too, and I am glad I did. Yes, it is sweet and cute polish. But it is so pretty that You just cannot resist.


Maluje się nim genialnie. Wystarcza dwie warstwy, które bardzo szybko schną. Lakier ma bardzo dużo tych piaseczkowych drobinek, które równomiernie się rozprowadzają. Niektóre piaskowe lakiery maja ich stanowczo za mało (np. piaski Catrice). Po wyschnięciu lakier nie drapie, nie haczy ale jest tak przyjemnie szorstki. Błyszczące drobinki, które widać w buteleczce na paznokciu są ledwo widoczne. Nie jest to typowy brokat. 
Zmywanie nieco bardziej uciążliwe niż kremowych lakierów, ale nie tak ciężkie jak brokatów. Nie potrzeba folii czy bazy peel-off. Troszkę zawiodłam się na trwałości. Na drugi dzień miałam już starte końcówki.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon odzywka do paznokci łamliwych)


It it is great to work with. Two coats are enough, and they dry really fast. The polish has lots of those sandy particles that spread evenly on the nails. Some sand polishes have far too little of those (for example Catrice). After it is dry it doesn't scratch and catch clothes. Those shiny bits that You can see in the bottle are less visible on the nail. It's not a typical glitter.
Removing is a bit harder than a normal creme polish, but not as hard as glitter. No need for foil, or pee-off base coat. I got a little bit disappointed with the durability. I already had some tip wear on the second day.
On photos: 2 coats + base coat (Avon peeling & brittleness conditioner)



22 komentarze:

  1. Z całej kolekcji, te odcień podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szłam na stoisko GR, chcąc kupić numerek 66, ale wróciłam do domu właśnie z tym i jestem z niego zadowolona. Brakowało mi takiego jasnego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny
    cukierowy
    podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam go :) jest prześliczny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście kolor jest bardzo ładny, taki delikatny i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze nie kusiły mnie te piaskowce, ale teraz ten zaczął, tylko u mnie tak ciężko je kupić....

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier jest naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny :) czasem ma się ochotę na coś cukierkowatego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja wybieram się do sklepu z lakierami Golden Rose i dojechać nie mogę może jakoś na przyszły weekend się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelka! Mi to nawet nie kojarzy się z czymś słitaśnym, bardziej z frenczem, a więc elegancją :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie u Ciebie wygląda, ale dla mnie za jasny, wolę ciemniejsze lakiery

    OdpowiedzUsuń
  12. ładniutki, mam bardzo podobny od Barry M. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ma te lakier i kolor jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mógłby ktoś wysłać link do strony gdzie można kupić taki lakier tylko w kolorze białym ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze Ados mial taki bialy lakier. Ale czy jest jeszcze dostepny to nie powiem. Mozna szukac na Allegro, lub mniejszych drogeriach.

      Usuń