Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.08.2013

Essence - Be Loud! (zapowiedz/preview)


Limitowana kolekcja "Be Loud" to mocne, nasycone kolory na jesień. Przyznam, ż  cienie i lakiery bardzo mi się spodobały :) Mam nadzieje, że na żywo będą wyglądały tak samo intensywnie. Popatrzcie.

"Be Loud" is a limited edition full of strong, intnsive colours for this Autumn. Have to say that I like the nail polishes and eye shadows :) Hope they will looks as good as on the phoros. Have a look.

Be Loud Eyeshadow – €2.29*
01 Riot Grrr-een
02 Like a Stone In The Wall
03 Rock The Block

Be Loud Jumbo Eye Pencil – €2.49*
01 I’m All Riot




Be Loud Jumbo Sheer Stick – €2.49*

01 Pink me
02 Ap-ri(c)ot




Be Loud Multi Colour Blush – €3.29*

01 Ap-ri(c)ot

02 Pink me




Be Loud Nail Polish – €1.79*

01 Riot@?

02 Orange Is The New Black
03 Riot Grrr-een
04 Like a Stone In The Wall




Be Loud Graffiti Topper – €1.79*

01 Not Punky Nor Funky



Be Loud Nail Art Set – €2.99*

01 Totally Camouflage




Be Loud Cosmetic Bag – €2.99*

01 Totally Camouflage





cena sugerowana/suggested retail price





13 komentarzy:

  1. Spodobały mi się lakiery i róże, ciekawe jak będą wyglądały na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tym glitterku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Trzeba będzie na niego zapolować :-) Ale najpierw chciałabym jeszcze gdzieś znaleźć perełki rozświetlające z poprzedniej limitki ,,Me & My Icecream"...

      Usuń
  3. mm... graffiti topper jak marzenie <3 na pozostałe lakiery także cieknie mi ślinka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kredki Jumbo mnie zaciekawiły ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Graffiti Topper będzie mój!

    OdpowiedzUsuń
  6. Topper i lakiery! chcę chcę chcę :D ciekawe tylko czy do nas dotrze...

    OdpowiedzUsuń
  7. ten lakier khaki i topper są świetne! ciekawe czy i kiedy w polce będą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sprzedaży powinna być od września, ale kiedy do Polski dotrze to nie wiem. U mnie to pewnie na święta dopiero :p

      Usuń
  8. o jejku kiedy to bedzie;ooo

    OdpowiedzUsuń
  9. Not Punky Nor Funky :) to dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń