Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.08.2013

Druga próba z Pueen. Second try with Pueen.

Nie poddaję się :) Musi mi kiedyś wyjść tak jak chce.
Tym razem spróbowałam czegoś bez takich drobnych detali. Uwielbiam ten wzór! Baza jest lakier Essence You're the one (jedna warstwa). do stempli użyłam Essence Black is back i Cliché Gótico - wychodzą tak samo. 
Blaszka Pueen 02.

I am not giving up :) It has to eventually come up as it should.
This time I tried something not so detailed. I love this pattern! For the base I used Essence You're the one (one coat). For stamps I tried Essence Black is back and Cliche Gótico - they both stamp the same.
And a stamping plate Pueen 02.



Po pierwsze mam za długie i za szerokie paznokcie :p Szczególnie kciuk. O ile na pozostałych 4 potrafię ładnie ułożyć wzorek i nawet pokryje on całego paznokcia, to na kciuki jest stanowczo za mały. 

First of all my nails are too long and too wide :p especially my thumb. I still can fit the pattern well on other 4 and it will cover the whole nail, but they are definitely too small for the thumb.


Po drugie czarny lakier - myślałam ze Essence da rade, ale nie dal. Wzorek ładnie się odbija, ale jest za delikatny. Brak mu tej mocnej czerni. 

Secondly - the black polish. I thought that Essence will do the job and but it didn't. It stamps nicely, but its not pigmented enough. I didn't get the rich black from it.


Po trzecie top coat - Mój ulubiony NYC Turbo Dry rozmazuje. Lepiej sprawuje się Golden Rose Gel Look i tego będę używać.

And thirdly top coat - my favourite NYC Turbo dry smudges. Golden Rose Gel Look is better and I will use this one for stamping.


I teraz mam pytania do Was, bo na pewno zaglądają u bardziej doświadczone w stemplach dziewczyny. 

Jaki lakier polecacie z tych drogeryjnych? Wiem, że Konad świetnie się odbija, ale może jest coś tańszego i łatwiej dostępnego? Najlepiej czarny, biały i jakieś metaliki (srebrny, sloty, zielenie...)

Drugie pytanie: które płytki maja największe wzorki? Chodzi mi o te na cały paznokieć.

And now I have some questions for You, as I am sure I have more experienced visitors here. 

What polishes do You recommend for stamping? I know that Konad are great, but maybe there are some cheaper and easier to get ones? I am interested in black, white and some metallics (silver, gold, greens...)

Which plates have the biggest images? The ones for the whole nail.

TU pierwsza próba z wczorajszego posta.
HERE is my first try from yesterdays post.

Tyle na dzisiaj. Milej niedzieli :)
That's all for today. Have a nice Sunday :)



34 komentarze:

  1. Oj pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyszło :D ja ci nie pomogę , w temacie stepli jestem 100 lat za murzynami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie wyszło i właśnie fajnie, że ta czerń nie wyszła tak czarno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się marzy taka fest czerń! :D

      Usuń
  4. pięknie wyszło, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor fajny, ale takie wzory nie przyciągają mnie, choć bardzo ładnie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wygląda :)
    Ja nie jestem obeznana w temacie stemplów, ale jeśli chodzi o lakiery to mogę Ci polecić serię Essence stworzoną właśnie do stempelków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie wiedziałam, ze maja takie lakiery :)

      Usuń
  7. Wow.Piękny wzorek.Super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie się to prezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, już jest coraz lepiej :)
    Na stempelkach się nie znam, więc nie pomogę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite;) mi nigdy nie chcą wyjść te stempelki;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość lakierów Golden Rose z serii Rich Color ładnie się odbija, ale niestety też nie wszystkie, ale myślę że bez problemu natrafisz na blogach na konkretne numerki, sama mogę ci polecić ciemny róż z tej serii, nr to 21 :)
    Mój czarny do stempli mam z Simple Beauty :)
    bardzo fajny wzorek ci wyszedł, nie znam tych płytek, muszę poszperać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę przy okazji przy stoisku GR to się im przyjże :) W sumie mam dwa odcienie Rich Color, ale jeden to taki brokatowy, wiec chyba się nie nada.
      Dzięki :)

      Usuń
  12. Wspaniale :) Bardzo mi się podoba taki wzorek na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Robi wrażenie ten wzorek :) Bardzo ładnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wyszło, w tym przypadku ciekawie wygląda ta transparentna czerń, ale rozumiem że przydałaby się też taka prawdziwa :) ja niestety nie pomogę, co prawda płytek mam sporo, ale nie używam bo są za małe :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem zadowolona z mojej bieli, czerni i srebra z kolekcji Essence do odbijania stempli. Warto sprawdzać lakiery, które się już posiada, bo czasami i takie zwykłe lepiej nadają kolor. Jeżeli chodzi o blaszki, to te na całą płytkę mają chyba tylko jeden rozmiar ( w moim przypadku mam wąską płytkę i wzorek ląduje mi na skórkach), ale warto poszperać na Allegro, czy nie ma sprzedaży większych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam jeszcze dodać, że jak u mnie top coat rozmazywał wzorek, to znaczyło, że za krótko czekałam z wyschnięciem poprzedniej warstwy lakieru. Lepiej odczekać kilka minut po odbiciu stempla, aż wszystko dokładnie przyschnie.

      Usuń
    2. Essence już mam zapamiętane, żeby je sprawdzić. Czarne i białe lakiery, które mam slabo się odbijają. Z kolorami jeszcze nie probowalam. Mam srerbny i zloty z avonu. Daja ladny efekt, ale tez delikatny.
      Rozne firmy maja rozna wielkosc wzorkow dlatego probuje znaleźć te najwieksze.
      Dzięki za rady.. poczekam dłużej następnym razem :)

      Usuń
  16. Wyszło bardzo ładnie. Może na przyszłosć zostaw trochę miejsca przy skórze żeby mieć "pełne" końcówki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszło świetnie jak na początek:D nie chcialabys widzieć co ja zrobiłam..:)
    - większe wrozki mają właśnie wspomniane przeze mnie wcześniej blaszki z Cheeky, ( większe na pewno od konadowskich) na ich stronie są nawet filmiki, a u B. z
    http://b-for-beautiful-nails.blogspot.com/ znajdziesz szczegółowe info, ona mierzyła i porównywala wzroty w jakiś postach:)
    - lakiey uwielbiam z Essence, mają specjalne do stempli, ale tylko czarny i bialy
    -jak już wspomniały dziewczyny Golden Rose Rich Color... mam sprawdzone czarny, srebrny, złotawy metalik (oropny solo), wibo glamour nails nr 5.
    Generalnie lakiery jednowarstwowe i z tego co wlaśnie ostatnio czytałam u B. to nowa seria Kobo colour trends. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bede musiała się zaopatrzyć w czarny GR. Widziałam u B. jak ładnie się odbija :)
      Te Pueen co mam to tez są większe niż Konad, ale mimo mogłyby być jeszcze o te 2 mm większe. Widziałam ze Bundle Monster ma ładne duże. Chyba własnie nieco większe :p (już pisze list do Mikołaja :D)
      Dzięki za info :)

      Usuń
    2. Przypomniałaś mi o Bundle... widziałaś ich nową kolekcję świąteczną? Tupię nogami od miesiąca:D

      Usuń
    3. Pewnie, ze widziałam :p Cały dzień wertowałam w te i z powrotem zdjęcia promocyjne :D Cudne te stempelki! Tylko, ze własnie bardzo okazyjne i pewnie używałabym ich tyko przed świętami, albo Halloween albo wielkanoca...
      Ale te drzewka i krdynal z H02 <3

      Usuń
    4. ajj nic nie mów.. pochorowalam się na nie tak.. że pieniądze chyba spod ziemi wyciągnę:D niby tylko na święta... ale za to jakie:d
      Dodtkowo chciałabym robić innym paznokcie, a sama wiesz jaki to jest szał... u nas kosmetyczki mają po 3 konady, walą jakieś kwiatki dziwne.. z tym jest szaleństwo:)

      Usuń
  18. Z drogeryjnych lakierów polecam Sally Hansen Insta Dri - na Allegro dostaniesz je znacznie taniej niż w sklepie, bo poniżej 10 zł. Nie wszystkie kolory są super, ale znaczna większość sprawdza się doskonale.. Niektóre kolory Golden Rose Rich Color też działają.. Ja mam turkus i taki złotawo brązowy. Ale już czerń okazała się do niczego.. Czerń z Wibo działa, choć oczywiście nie jest tak intensywna jak Konad..

    Co do rozmiarów płytek to największe chyba ma Dashika. Cheeky ma serię Jumbo, która też jest większa od standardowych, no i zestaw Summer, również o większych wzorach..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wyczerpującą odpowiedz :) Poprzeglądam Insta dri na Allegro. Na Cheeky mam ochotę od jakiegoś czasu wiec pewnie w końcu u mnie wyląduje :)

      Usuń