Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.08.2013

Cuda od KIKO i inne paczuszki. Prescious from KIKO and other parcels.

Chyba umarłam i trafiłam do lakierowego nieba :D 
I must have died and end up in a nail polish heaven :D


Przypadkiem (jak zawsze) trafiłam na stronę KIKO, gdzie akurat jest promocja na wybrane produkty i przepadłam. Założyłam konto, zamówiłam co trzeba i przy okazji załapałam się na darmowa przesyłkę z okazji pierwszego zamówienia w sklepie. Paczuszka przyszła świetnie zapakowana, wszystko piękne i nie wiem który lakier testować jako pierwszy.


By accident (as always) I found KIKO site where I saw a promotion for some products and I was lost. I signed in, ordered what I wanted and also got a free delivery offered with the first order. The parcel arrived perfectly packed, everything is so pretty and I dunno which colour I wanna try first.

Wybrałam 4 lakiery piaskowe po 1,50 euro! 
Chciałam też inne ale już się skończyły (gdy przeglądałam ofertę sklepu kilka dni wcześniej jeszcze były grrr)
A także 8 zwykłych lakierów tez po 1,50 euro :D

I chose 4 sand polishes for 1,50 euro each!
I wanted some other colour as well, but they sold out (they were still there a few days earlier when I was browsing the shop offer wrrrrr)
And also 8 normal ones also for 1,50 euro each :D 

Pojedyncze cienie do powiek. Dwa po 2,90 i jeden za 1,90 euro.

And 3 single eye shadows. Two for 2,90 each and one for 1,90 euro. 


Jestem mega zadowolona z całego zamówienia.
I am super happy with that order.

Przyszła tez paczuszka od rodziców z kilkoma produktami zamówionymi w Avon...
Then mały koralowy lakier color Trend jus pokazywałam wczoraj. Mam nadzieje, że ten drugi jest lepszy.

I also received a parcell from my parents with some products I ordered from Avon.
The small coral Color Trend polish I already showed You yesterday. Hope the other one is better.


Oraz wygrane w rozdaniach. Szczęście mi ostatnio wyjątkowo dopisuje.
And some prizes I won in giveaway. I have been so super lucky lately. 

Paczuszka od Katriny
A parcel from Katrina


I od France30
And from France30

Zapraszam oczywiście na blogi dziewczyn :) 
You are more than welcome to check out their blogs :)

A na Ebay'u skusiłam się na biżuterię za dosłownie grosze. Wygląda na srebrną, jest bardzo starannie zrobiona i przyszła w pięknym pudełeczku :)

And on Ebay I got a jewellery set for a relly little money. It looks like siver and it's made very well. And it arrived in this cute box :)



Na dzisiaj wszystko :) 
That's all for today :)

32 komentarze:

  1. rzeczywiście sporo tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się doczekac piasków ..

    OdpowiedzUsuń
  3. super nowości i sporo tego wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery Kiko są cudowne :)
    Ja też czekam na paczuszkę z produktami tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się pochwalisz co zamówiłaś, co? :p

      Usuń
  5. lakiery super,ale jakie cienie śliczne! Biżu wygląda też fajowo,choć na początku trudno mi było tam rozróżnić kolczyki i pierścionek;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to masz sporo kosmetyków do testowania :)
    Czekam na recenzje lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale przybyło Ci lakierów, niemal tyle, ile aktualnie liczy moja kolekcja ;)
    Zazdroszczę zwłaszcza piasków... wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wole nie liczyć ich ich mam ;)

      Usuń
  8. Ale zakupy :D:D
    "4 lakiery piaskowe za 1,50 euro" coo? chyba po 1,50, ale to i tak taniutko :) Pokaż najpierw te piaski, a resztę potem ;p

    To masełko Nivea mam i bardzo lubię :) A zaciekawił mnie tusz do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No po po :p I tak taniocha jak nic. Normalnie sa po 3,90.

      Usuń
  9. rzęsy jak ta lala to świetny tusz :D tylko lubi za szybko wysychać i w konsekwencji sklejać rzęsy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie testowałam. Nie lubię mieć kilku tuszy otwartych.

      Usuń
  10. Świetne kosmetyki.Czerwony lakier od KIKO wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakiery świetne i ta biżuteria w ogóle lubię Kiko

    OdpowiedzUsuń
  12. szczęściara !
    podobają mi się lakiery ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiko piękne, ale... za tego zgniłka Safari dałabym wiele *.* zdradzisz jakie to cudo ma numer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojęcia nie mam które to numer lakieru. Na spodzie buteleczki jest wygrawerowane 35. Natomiast z tylu jest jakby druk "nr 372" i to chyba to...
      Ta zieleń na żywo trochę mniej zgniła jest. Jeszcze go na paznokciach nie testowałam.

      Usuń
    2. tak tak, to o ten druczek chodzi :) dzięki, będę polować na niego choć u mnie marne szanse...

      Usuń
  14. Jakie KiKo'we wspaniałości :D Boskie te cienie :D
    Gratuluję wygranych :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No nieźle się obłowiłaś :D
    Czekam na pokaz lakierów, zwłaszcza piaskowych, bo niedawno kupiłam jeden dla wypróbowania i jestem zachwycona nim :)

    OdpowiedzUsuń
  16. widok tylu Kikusiów na raz- bezcenne <3
    gratuluję wygranych :D
    teraz nic tylko malować... tylko którym lakierem ?! ;)
    lakierowe maniaczki i ich problemy! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko pogratulować wygranych a do tego świetne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo... to gratki wygranych
    no i te Kiko... szał! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ojjj cudowne te KIKO <333 zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  20. od kiko jeszcze nic nie mialam, bo nie mam do tych kosmetykow dostepu, a szkoda bo wszyscy je chwala, szczegolnie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale się tego nzabierało. cudne lakiery! ;p nie wiem już na który patrzec ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne...sporo tego więc pewnie też bym nie wiedziała jaki kolor wybrać.
    Gratuluję wygranej...rzeczywiście masz fart..tyle super rzeczy ;)
    jeśli mnie czasem odwiedzisz będzie mi miło..zapraszam...
    www.evisecretgarden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nieźle się powiększyła kolekcja lakierów:) Czekam na nowe posty i zdjęcia, będzie co oglądać.

    OdpowiedzUsuń