Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.08.2013

Catrice - Thrilling Me Softly Collection (zapowiedź/preveiew)


Przed Wami gotycki szyk wg Catrice. Skóra i kolorki. Kobiece czerwienie, wyraziste maty, ale też odrobina delikatnych róży i beży. Mi się kolekcja spodobala :)

Here You have some Gothic chic according to Catrice. Leather and lace. Feminine reds, intensive mate colours, but also delicate pinks and nude. I like this one collection :)

Absolute Eye Colour Trio - €3.79*
C01 Soft Thrill
C02 Gentle Thrill

Lace Patch Eyeliners – €2.99*
C01 Deep Black


Cat Eyes Eyeliner Pen – €3.49*
C01 Deep Black


Better Than False Lashes Mascara – €4.49*
C01 Ultra Black

Wet Shine Stain Lip Lacquer  – €3.99*
C01 Innocent
C02 Thrilling
C03 Fatal

Smooth Blush Stick – €4.49*
C01 Feverish
C02 Daredevil

Ultimate Nail Lacquer – €2.79*
C01 Discreet
C02 Suspect
C03 Occult
C04 Allure
C05 Daredevil

Dostępność: na przełomie września i października tylko w wybranych krajach: Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Węgrzech, Czechach, Słowenii, Hiszpanii, Włoszech, Holandii, Belgii, RPA, Irlandii, Polsce, Litwie, Łotwie, Rosji, Liban, Kuwejcie, Palestynie, Malcie, Brunei.

Avaliability: from September to October ony in these countries: Germany, Austria, Switzerland, Hungary, the Czech Republic, Slovenia, Spain, Italy, the Netherlands, Belgium, South Africa, Ireland, Poland, Lithuania, Latvia, Russia, Lebanon, Kuwait, Palestine, Malta, Brunei.

*cena sugerowana/suggested retail price

6 komentarzy:

  1. Nic ciekawego, tyłka nie urywa :/

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się ta kolekcja spodobała. Z chęcią kupilabym te trzy lakiery na górze. ALE ciekawa jestem czy dojdzie do Natur...

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się bardzo podoba nazwa kolekcji - piosenkę Killing Me Softly lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic takiego mega nie widzę;p

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba mój portfel nie ucierpi :) nic szczególnego sobie nie upodobałam ;)

    OdpowiedzUsuń