Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.08.2013

Catrice "Arts Collection" (zapowiedź/preview)


Catrice zabiera nas w historyczna podroż. Przed Wami limitowana kolekcja inspirowana okresami w sztuce. Pięknie zapakowane paletki oraz lakiery reprezentujące daną epokę kolorem.
Kolekcja dostępna w październiku i listopadzie 2013.

Catrice is taking is for a historical journey. Here is a limited edition inspired by the art eras. Lovey packed palettes and nail polishes that represent a specific period. 
This edition will be available in October and November 2013.

Eye and Face Palette7,99 € *
Baroque 
Art Nouveau
Art Deco



Paletki zawierają 6 cieni do powiek, róż, rozsiewacz or eyeliner. 
Palettes contain 6 eye shadows, blush, highlighter and an eyeliner.





Ultimate Nail Laquer2,79 €*
C01 Pinkroque, 
C02 Forevergreen 
C03 Bronze-Deco

Wpadly mi w oko oczywiście lakiery, ale i pierwsza paletka Baroque.
The nail polishes caught my eye of course, but also the first Baroque Palette.


* cena sugerowana/suggested retail price 



12 komentarzy:

  1. Paletki zapowiadają się super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi wpadło w oko jak i Tobie :) ciekawe co to za lakiery będą. i czy w PL będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory paletki nr 2 wydają się świetne...

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lakiery są przepiękne ;D chciałabym je mieć wszystkie!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też wpadły w oko lakiery, tylko ten zielony tak średnio mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna szata graficzna, która już sama w sobie zachęca...
    W oko mi wpadły paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielony lakier! Przepadłam!

    OdpowiedzUsuń