Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.08.2013

Avon - Color Trend Lioness.

Po ostatnim paskudnym lakierze z serii Color Trend trochę się obawiałam, że ten też taki będzie. A nie jest :)
Ten lakier jest całkiem przyjemny, chociaż do ideału i tak mu trochę brakuje. Konsystencja jest raczej rzadka i pierwsza warstwa strasznie smuży. Ale już druga wszystko wyrównuje i lakier wygląda bardzo ładnie. Wysycha dosyć szybko, błyszczy i nie pojawiają się bąbelki.
Pędzelek jest taki sam jak we wszystkich lakierach CT - krótki, wąski i sztywny. Nie należy do moich ulubionych, ale biorąc pod uwagę, że lakier ma dużo lepsza konsystencję niż Bikini, z jego aplikacja nie jest tak źle.


After the last nasty Color Trend polish I was a bit concerned that this one will be the same. And it is not :)
This polish is quite nice, but still not perfect. Consistency rather runny and the first coat does leave smudges. But the second one evens everything out and the polish looks good. It dries pretty fast, shine and does not leave any bubbles.
The brush is the same as in other CT polishes - short, thin and a bit stiff. It is definitely not my favourite, but since the consistency is better than in Bikini, it's still much easier to use.


Dla Wielu z Was będzie to pewnie typowy jesienny kolor - taki brązowy wpadający trochę w taupe. Ja je nosze cały rok, bo to jedne z moich ulubionych odcieni.
Na zdjęciu: 2 warstwy + baza (Avon odżywka do paznokci łamliwych)

For most of You it is probably typical autumn colour - kinda brown with some taupe hint. I wear them all year round as its one of my favourite shades.
On photos: 2 coats + base coat (Avon peeling & brittleness conditioner)


20 komentarzy:

  1. trochę ciemny i raczej rzadko bym go używała ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor piękny! Miałam kiedyś prawie identyczny z Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny, taki czekoladowy, ale zdecydowanie na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam bardzo podobny kolor z Virtuala :)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, śliczny kolor! Kiedyś, kiedyś miałam jakiś lakier z CT, i obiecałam sobie, że nigdy więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie ciągle obiecuje, ze nigdy więcej. A potem znowu jakiś mnie kusi. Musze przestać je kupować. Za ich cenę można dostać lepsze lakiery.

      Usuń
  6. fajny odcień, coś pomiędzy typową czekoladą a taupe :) ja tam nie dzielę lakierów na pory roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor, ale chyba trochę za ciemny jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie jesienna czekoladka jak dla mnie, ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisałam to już chyba kiedyś - masz piękne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorek ładny, ale obiecałam sobie, że już nigdy nie kupię lakieru z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolor:) do zdobień idealny podkład:D

    OdpowiedzUsuń
  12. цвет молочного шоколада - ммм.. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wygląda ten lakier, ale nie przepadam za ciemnymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aj, piękny kolor, ogromnie lubię brązy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam przekonania do takich kolorów na pazurkach :) Może dlatego, że lubię jasne kolory :)

    Zapraszam do siebie, jeszcze trwa rozdanie
    http://kolorowa-kraina-sylwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie przepadam za lakierami z serii color trend, za te pieniądze można kupić naprawdę świetne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny :) chociaż taki już trochę jesienny :D

    OdpowiedzUsuń