Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.08.2013

Avon - Color Trend Bikini.

Mam jakąś fazę na koral ostatnio. Strasznie mi się podobają lakiery, szminki ciuchy w odcieniach koralowych. I tylko dlatego zamówiłam ten lakier z Avonu. Gdybym wiedziała, że będzie tak problematyczny to dałabym sobie z nim spokój.

I have a thing to corals lately. I like nail polishes, lipsticks, clothes... all in coral shades. and only that's why I ordered this Avon polish. If I only knew how terrible polish it is I would let it go.



Kolor jest cudny! I w sumie dosyć dobrze jest oddany w katalogu, ale na zdjęciach gdzie jest buteleczka, nie na tych małych wzornikach. Jednak sam lakier to porażka. Jest dosyć gesty, i jakiś taki glutowaty na pędzelku. Ciągnie się i robi prześwity. Gdyby nie to, pewnie wystarczyłyby  dwie warstwy, ale nie ma szans równo pomalować paznokci. Nałożyłam zatem trzecią, nieco grubszą, aby w końcu wszystko pokryć - to mi zbąbelkował. Niestety cieńsze warstwy nie kryją równomiernie. W jednym miejscu robi się gruby glut, w innym są prześwity. Dobrze, że przynajmniej bardzo szybko wysycha.
Pędzelek jest krótki, wąski i sztywny - to tez nie pomaga. 
Na zdjęciu: 3 warstwy + baza (Avon odżywka do paznokci łamliwych)



The colour is lovely! And it is quite good shown in the catalog, but on the photos with bottle, not those little samples. But the polish is a disaster. It is thick and kinda gooey on the brush. It streaks and leaves see through patches. Otherwise two coats would be enough, but it is just impossible to apply it even on the nails. So I put third, slightly thicker coat to finally cover it all - and I ended up with bubbles. Unfortunately thinner coat would just stretch and streak. In one place it looks like a thick layer of glue, in other you can still see the nail. At least it dries fast.
The brush is short, thin and very stiff - not helping at all.
On photos: 3 coats + base coat (Avon peeling & brittleness conditioner)



No i myślę co z nim zrobić. Zmieszać z innym lakierem i przelać do buteleczki z wygodniejszym pędzelkiem?

Now I am thinking what to do with it. Mix it with another polish and pout into a bottle with better brush?

*****

Nie wiem od czego zaczac :p
I just dunno where to start :p



27 komentarzy:

  1. Ja mam z golden rose podobny kolorek i tamten jest fajny. Właściwie najwięcej lakierów mam właśnie z GR :P
    Z avonu mam 1, ale z innej "kolekcji" i jest też bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych zwykłych z Avonu to mam coś około 35 :o
      Niektóre są świetne, inne tez niestety problematyczne. Ale ten pobił chyba wszystkie.

      Usuń
  2. Kolor ładny, ale szkoda, że sam lakier jest tak gęsty - ja mam podobnie z Rimmelem 60 seconds :/

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety lakiery z Avonu z serii ColorTrend to porażka. Natomiast te normalne (po 12ml) są świetne. Mam ich napraawdę dużo i lubię je wszystkie. Chociaż mojej znajomej nie odpowiadają. Tak to już jest z tym Avonem, bardzo dużo bubli i kilka perełek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam inne z Color Trend i nie są tak straszne jak ten. Szkoda, ze są tak nierówne jakościowo.

      Usuń
  4. kolor cudny, szkoda, że ma kilka wad

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie kolorek śliczny, ślicznie z daleka wygląda, zbliżenie pokazuje niedociągnięcia, a szkoda :( lubiłam lakiery z CT innych nie....może teraz pozmieniali coś w składzie wraz ze zmianą opakowania.....ostatnio dużo psują a niby tylko zmiana opakowania...

    OdpowiedzUsuń
  6. posiadam dokładnie identyczny kolorek lakieru Avonu tyle, że ten z tych większych buteleczek i on spisuje się bardzo dobrze. szkoda, że ten nie...

    OdpowiedzUsuń
  7. o, brzmi tragicznie :/ szkoda bo kolor ma ładny! a może rozcieńczalnikiem go najpierw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę próbować... myślałam żeby zmieszać go z taka rzadka baza do paznokci. Trochę powinien się rozrzedzić.

      Usuń
  8. kolor piękny ale jak lakier problematyczny...możesz faktycznie coś pokombinować żeby go uratować...przelać do innej butelki,rozrzedzić jakoś skoro gęsty...ja przeważnie dolewam zywacz co jest ogólnie krytykowane,ale zawsze lakier jest rzadszy więc dla mnie to najlepszy sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor przepiękny tylko szkoda, że jakość tragiczna :/

    OdpowiedzUsuń
  10. A widziałaś Coral Reef z serii Nailwear? Jest idealnym koralem i jakościowo też jest fajniejszy, dla mnie lakiery Color Trend to buble i szkoda mi na nie nawet 5 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Coral Reef tez :p Jest minimalnie ciemniejszy... jakby bardziej różowy. Ale jakość bez porównania :)

      Usuń
  11. ładny kolor, ale moja cierpliwość kończy się na drugiej warstwie ;)
    nie lubię lakierów CT, bo uważam, że są słabe - tylko te aksamitne jakoś się wybijają

    OdpowiedzUsuń
  12. Odnoszę wrażenie, że jakość lakierów Avon zależy od egzemplarza lub koloru, bo niektóre mi się sprawdziły, a inne zupełnie nie... Ale kolorek śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękny kolor, jednak szkoda, że jakoś nie za fajna..

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nigdy nie ufałam lakierom z Color Trendu, wolę te z klasycznej linii Avonu :) Zauważyłam, że Ty też masz ich kilka i lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor ciekawy ale już tyle razy pisałam, co myślę o Avon... :)
    szkoda tylko, że Ciebie rozczarował :(

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ten kolorek i za sam efekt mogę mu wybaczyć grudki i pęcherzyki, ale nie przypominam sobie by miał zły pędzelek, nawet dobrze mi się nim malowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie on jest stanowczo za krotki i za wąski.

      Usuń
  17. kolorek nawet ładny, ale reszta niestety... zwłaszcza te nieestetyczne grudki.

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda :( za to kolorek na prawdę świetny ...

    OdpowiedzUsuń
  19. kolorek śliczny, ale... heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kolorek!
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń