Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.08.2013

Avon - Clearskin Żel myjący 3 w 1. Blemish 3 in 1 Cleanser.

Już kiedyś wspominałam, bodajże w poście denkowym, że bardzo lubię ten produkt. To jest moje kolejne opakowanie i pewnie nie ostatnie. Postanowiłam zatem napisać o nim coś więcej. Tym bardziej, że Avon zmienił niedawno opakowania i wprowadził ten żel/krem jako nowość  A nowością wcale nie jest. Opakowanie się zmniejszyło, nabrało kolorów, ale cena pozostała bez zmian...

I think I have mentioned, probably in some empties post, that I really like this product. It is not my first tube and probably not last one either. I decided them to write something more about it. Especially that Avon changed the packaging not so long ago and put it in a catalog as a NEW item. And it is not new. The tube got smaller, more colorful, but the price is the same...


Avon Clearskin Blemish Clearing Żel myjący, peeling i maseczka 3 w 1

Opakowanie: tubka wykonana z miękkiego, nieprześwitującego plastiku z niezbyt wygodnym zamknięciem. Jak już zmieniali te tubki, to mogli wprowadzić zatrzaski zamiast tych nakrętek... Pojemność 75 ml (stara pojemność 125 ml). Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć różnicę. Otwór jest może trochę za duży, ale można się przyzwyczaić.


Konsystencja nie za gęsta i nie za rzadka. Nie wylewa się przez ten wielki otwór, ale tez nie ma problemow z wyciśnięciem go przy końcu opakowania. Żel jest całkiem biały, jak pasta, nie pieni się i zawiera całkiem sporo drobinek ściernych. Chociaż do porządnego peelingu mu daleko. Wydajność mogłaby być lepsza, tym bardziej że 75 ml to nie dużo.
Zapach taki apteczny, chemiczny, świeży. Mi się podoba.
Działanie: Produkt można używać na 3 sposoby, ale ja stosuje go tylko i wyłącznie jako żel myjący. Jako peeling jest za słaby. Jako maseczka się sprawdza, ale nie przepadam za tymi chłodzącymi. Używając go jako maseczki to chłodzenie jest dosyć intensywne. Ja tego nie lubię.
A jako żel jest to mój hicior! Świetnie oczyszcza twarz przy okazji ją delikatnie peelingujac. Nakładam na lekko zwilżoną buzię, chwilę masuję i spłukuję. Skóra jest gładka, odświeżona, czysta i nie wysuszona. Używam codziennie rano i wieczorem i w tym czasie daruję sobie już peelingi, które normalnie używam 1 raz w tygodniu.
Kupię ponownie. Lubię takie intensywnie czyszczące produkty. Ten u mnie spisuje się świetnie.


Avon Clearskin Blemish Clearing 3 in 1 Cleanser, Mask and Scrub

The packaging: a tube made of soft, non see-through, white plastic with not the most comfortable opening. Since they have already changed the tube, why not putting a little cap with a "click" there?... Capacity 75 ml (the old one had 125 ml). On the photo below You can see the difference in sizes. The hole is a bit too big, but You can get used to.
Consistency is not too thick and not too runny. It does not pour out through the hole, but also it doesn't make any problems squeezing it out in the end. The cleanser white, like a paste, doesn't foam and has quite a bit of little peeling particles. Though it is still far away from a good face scrub. The efficiency could be better especially that it is only 75 ml.
Fragrance: fresh, kinda like pharmacy. I like it.
Result: This product can be used in 3 ways, but I use it only as a face wash. It is too gentle for me as peeling. As a mask it works very well, but I don't like those cooling ones. Having it on my face as a mask it is pretty intensive chill. I don't like that.
But as a cleanser it is awesome! It washes my face very well gently scrubbing it. I apply it into a wet skin, massage a but and rinse. The skin is soft, fresh, clean and not dry. I use it every day in the morning and evening and in this time I skip all kinds of face scrubs that I would normally use once a week.
I will buy again. I like those stronger types of face cleansers. For me it does a great job.

Skład/Ingredients:

19 komentarzy:

  1. fajnie, że ten żel Ci się sprawdza, ja raczej nie wypróbuję, bo moja skóra nie toleruje produktów do twarzy z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo,ze nie wszystkim pasuj :) Duzo osób na nie narzeka. Ja niektórych produktów tez nie mogę używać, ale ten bardzo lubię :)

      Usuń
  2. Miałam takie 3w1 ale z innej serii, też używałam codziennie i w sumie nieźle się sprawdzało.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam:)
    ale chyba się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś maseczkę z tej serii, ale szczerze mówiąc nie byłam zachwycona, nie widziałam żadnych efektów, ale też wolę właśnie takie żele z drobinkami, więc może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na razie mam swój ulubiony z Under 20. Ale nie wiem czy kiedyś wypróbuję ten z Avonu, jakoś nie jestem przekonana do ich produktów, a 75 ml to strasznie malutko. No ale zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie używałam, ale skoro dobrze oczyszcza to może się skuszę. produkty Avonu różnie działają na moją skórę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, jakoś nie jestem fanka Avonu, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam go, kiedyś byłam konsultantką i miałam mnóstwo kosmetyków Avonu, a teraz nie zamawiam już nic..

    OdpowiedzUsuń
  9. tego kosmetyku jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Również go mam, ale w tej starszej wersji i u mnie też najlepiej spisuje się jako żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej serii mam ulubiony żel na wypryski. Ulubiony, bo jako jedyny działa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie nigdy nie miałam produktów z tej serii..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat średnio przepadam za serią Clerskin i jakoś nie kuszę się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja miałam 3 w 1 z Solutions, ale szału nie robił (zwłaszcza jako peeling i maseczka)
    seria Clearskin jest chyba za mocna dla mnie - już nawet odmówiłam sobie uwielbianego przez wiele lat zielonego peelingu :/

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę wypróbować :)
    u mnie na blogu recenzja maseczki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś z tej serii i pamiętam,że byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś i w sumie też byłam zadowolona, ale skoro zmniejszyli pojemność to chyba zostanę przy tym kremowym żelu Clear Emergency, bo jest lepszy a też ta sama pojemność ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skusiłaś mnie,wezmę przy najbliższej okazji,tak się zastanawiam czemu go jeszcze nie miałam? :)

    OdpowiedzUsuń