Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.07.2013

P2 - 170 French Kiss.


Trzy dni zabierałam się za wrzucenie tego lakieru na bloga. Mój aparat nie lubi czerwonych ani mocnych różowych kolorów i nie mogłam go odpowiednio uchwycić. A lakier jest piękny! W sztucznym świetle wygląda jak intensywna czerwień, w naturalnym jest bardziej malinowy, ciemny intensywny róż. 
Konsystencja dosyć rzadka, ale ma świetną pigmentację i przy dwóch nie grubych warstwach daje idealnie pomalowane paznokcie. Wysycha bardzo szybko. Pędzelek okrągły i bardzo wygodny. Świetny lakier :)
Lubie go bardziej niż poprzedni fioletowy P2 Poetic
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Joko cermaiczny nano utwardzacz)


I was trying to publish this polish for three days. My camera doesn't like red or dark pink colours and I just couldn't catch it. And the polish is beautiful!. In the artificial light it looks more like a dark red shade, but in natural one it's more dark pink, raspberry colour. 
The consistency is light, but it has a great pigmentation and with two not too thick coats gives a perfectly polished nails. It dries fast. The brush is round and very comfy. Just a great polish :)
I like it more then the purple P2 Poetic I was showing earlier.
On photos: 2 coats + base coat (Joko ceramic hardener)


7 komentarzy:

  1. Śliczny jest, taka malina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna czerwień aż złapałam na taką chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor przepiękny.Bardzo dobrze uchwyciłaś ten lakier,ja próbowałam zrobić zdjęcia moim paznokciom i wszystkie wychodzą rozmazane i bardzo kiepskiej jakości i nie wiem co z tym zrobić a muszę recenzję lakieru wystawić:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest przepiękny, ale co zdjęć się napstrykałam to moje :p I na niewielu wyszedł tak jak powinien. Trudny do uchwycenia niestety.

      Usuń