Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.07.2013

Oriflame - HairX szampon wzmacniający. HairX Reviver shampoo.

Poszukiwań idealnego szamponu ciąg dalszy. Chociaż mam kilku ulubieńców, to i tak nadal szukam. Może jest gdzieś coś lepszego... Tak trafiłam na szampon Oriflame. Od razu wyobraziłam sobie bujne, blondasiowe fale na mojej łepetynie. Błyszczące, miękkie i gładkie... jak z reklamy :p  Przy pierwszym myciu czar prysł.


A search for a perfect shampoo continues. I have a few favourite products, but I am still looking  Maybe there is something better... That's how I got an Oriflame shampoo. I imagined my thick, blondie, wavy hair. shiny, soft and smooth... like from the add :p 
After a first wash it was all gone.

Oriflame Wzmacniający szampon do słabych włosów HairX

"Oczyszcza i pomaga odzyskać grubość i witalność Twoim włosom. Efektywny szampon z kompleksem ReVive+, zawiera kwasy owocowe, kofeinę, peptydy oraz kwasy ochronne. Pomaga odbudować włosy i sprawia, że stają się delikatne i lśniące."



Opakowanie: kojarzy mi się z męskimi kosmetykami, bo takie szare :p Ale jest bardzo wygodne, postoi na głowie jak musi. Wole oczywiście te prześwitujące butelki, ale to moje widzimisię. Pojemność 250 ml.
Zapach tez jakby trochę męski. Ale całkiem przyjemny. Nie przypomina mi nic konkretnego i nie utrzymuje się na włosach.
Konsystencja z tych rzadszych. Trzeba uważać, aby szampon nie spłynął z dłoni. Kolor biały, perłowy. Gdybym wiedziała, że to perłowy szampon to pewnie bym go nie kupiła. Mam do tych perłowych szamponów jakieś uprzedzenia.
Szampon jest dosyć wydajny, wystarczy niewielka ilość aby mocno spienił się na włosach.
Działanie: Nie wiem od czego zacząć, bo zalet to w nim dużo nie znalazłam. Na pewno nie plącze włosów podczas mycia ani ich nie wysusza. A także pozostawia je przyjemnie miękkie. Ale mam wrażenie  jakbym myła włosy szamponem z odzywka. Po spłukaniu szampon pozostawia na nich dziwna warstwę. Wydaja się być ciężkie i niedomyte. Po wysuszeniu mogą się szybciej przetłuszczać i być nieco bardziej przyklapnięte niż zwykle. No i u mnie pojawił się po kilku myciach łupież. Dlatego tez niestety nie powiem, czy wzmacnia włosy, hamuje wypadanie czy co tam jeszcze, gdyż nie mogę go regularnie używać.
Nie kupię ponownie. Dla mnie to zupełnie nietrafiony produkt. Może przy suchych i bardzo zniszczonych włosach by się sprawdził.



Oriflame HairX Advanced Growth Reviver Shampoo


"Cleanse and help improve the thickness and vitality of your hair. Effective Shampoo with ReVive+ complex, combining fruit acids, caffeine, peptides, and protective acids. Helps renew hair with softness and shine. "

The packaging: it remind me products for men, it's so grey :p But it is also  very comfortable to use and if it has to it can stand on the head. I prefer see-though bottles, but it's just my thing. Capacity 250 ml.
Fragrance also kinda masculine  But quite nice. Doesn't remind me anything specific and it doesn't stay on the hair for long.
Consistency rather runny. You have to be careful so it doesn't drip from the hands. White, pearly colour. If I new it is pearly shampoo I wouldn't get it. I have some kinda of prejudiced to pearly shampoos. But it is quite efficient and a small amount is enough to get a nice foam on the hair.
Result: I dunno where to start really, as I didn't find many positives about that shampoo. For sure it doesn't tangle the hair or dry them. And it does leave them soft. Bur I have a feeling like it is a shampoo with conditioner. After rinsing it leaves a strange film on the hair. They seem to be heavy and unwashed. After they dry they can also get greasy faster and look more flat then normally. And I had problem with dandruff just after a few washes. That's why I cannot tell You if it doesn't help strengthening the hair, prevents them from falling or wherever else it promises as I cannot use it regularly.
Will not buy again. For me it's a totally missed product. Maybe for very dry and damaged hair it would be better.

Skład/Ingredients:

Używacie szamponów lub odżywek do włosów Oriflame? Możecie jakiś polecić? Z ciekawości wypróbowałabym jeszcze jeden produkt :)

Do You use shampoos or hair conditioner from Oriflame? Can You recommend something good? Id like to try it out of curiosity.

8 komentarzy:

  1. Niestety nie używam szamponów z Oriflame a za AVONowskimi raczej też nie przepadam, wolę jednak te drogeryjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze,ze go nie zamawiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam próbki tego szamponu, pozostawiły po sobie podobne wrażenia.
    Miałam też próbki szamponu z cytryną i pokrzywą z serii Nature Secrets czy jakoś tak, był świetny, jeden z najlepszych, jakich używałam. Faktycznie dobrze oczyszczał, nie przesuszał i włosy były takie ładnie odbite od skóry u nasady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie przepadam za perłowymi szamponami, właśnie zwykle po nich mam przyklapnięte włosy ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam nigdy szamponów z Oriflame..

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za kosmetykami "katalogowymi". Wolę móc najpierw wymacać i wywąchać zanim kupię....

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wiem, że go nie kupię... Nie lubię jak szampon obciąża mi włosy... A co dopiero łupież... Fu;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię obciążania włosów:(

    OdpowiedzUsuń