Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.07.2013

Obiecałam Wam kropeczki... I promised You some dots...

Oto i są te obiecane wczoraj i kokarda :)

And so here are the ones promised yesterday and a ribbon :)


Takie malutkie kropki bardziej mi się podobają, niż te duże. Chociaż i te drugie mają swój utok. 
Świetnie się czuje z takimi paznokciami. Mani jest lekkie i dziewczęce.

I like those little dots more than the big ones. Though they also have their own charm.
I feel great with this kind of nails. The manicure is light and girly.



Bazą jest pokazywany wczoraj lakier Kobo Lisboa. Kropki i kokardkę malowałam akwarelkami i cienkim pędzelkiem. Na zdjęciach w dużym powiększeniu widać niedociągnięcia, ale na żywo są niewidoczne. Musicie mi uwierzyć na słowo :p
Całość utrwalona top coaten NYC.

The base is Kobo Lisboa polish that I have shown You yesterday. I painted the dots and the ribbon with aquarelle paints and thin brush. On the photos in  this big zoom I can see some flaws, but in real they are invisible  You just have to trust me on that one :p
Everything sealed with a NYC top coat.

Tu źle uchwycony kolor. Jest bardziej różowy jak na zdjęciach wyzej.
Here the colour is completely off. It's more pink like on the photos above.

28 komentarzy:

  1. Oja, ale urocze to zdobienie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszlo cudownie ! a kokardka to mistrzostwo ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest ta kokardka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne ! :) bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy wzorek - wyglada wspaniale, delikatnie i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Zdobienie idealnie dobrane do koloru lakieru.. wszystko razem tak urocze, ,że ach! :) Faktycznie małe kropki chyba są fajniejsze.. następnym razem spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te małe kropeczki wyglądają naprawdę uroczo, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzoooo mi się podoba :D a kokarda piękna :P

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze - super! te malutkie kropki faktycznie ładniej wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodko wyglądają te Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne, zakochałam się w tej kokardce

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Ah te kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię taki delikatny i dziewczęcy look :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku... już dawno nie widziałam wzorku tak idealnie dobranego do koloru *.*
    jest prześlicznie! (muszę spróbować takich małych kropeczek, bo u Ciebie bardzo mnie się podobają)

    OdpowiedzUsuń
  15. kokardka niemal idealna, cudenko!

    latoyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne, urocza ta kokardka, mnie też mniejsze kropki się bardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nawet kropeczek nie umiem tak równo zrobić :) Kokarda boska:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze ^^ kropeczki i kokardka wyszły Ci wzorcowo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor bazowy oraz urocze kropeczki i kokardka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. od razu po zobaczeniu miniaturki wiedziałam że to będzie TO ! I się nie pomyliłam :) niesamowity mani :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ahh this is so, so cute!!

    OdpowiedzUsuń