Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.07.2013

Mont Bleu - szklane pilniczki do paznokci. Glass nail files.

Nigdy nie rozumiałam zachwytu nad szklanymi pilniczkami do paznokci. Odkąd pamiętam używałam tych zwykłych, metalowych lub papierowych i było mi z tym dobrze. No bo co taki pilnik może zrobić więcej? Przypiłuje paznokcia, jak każdy inny. 
Kilka miesięcy temu kupiłam szklany pilnik - najtańszy, zwykły... dla zaspokojenia ciekawości. Wrażenia na mnie nie zrobił, chociaż jest delikatniejszy od tych, których używam. 

I never understood the worship of glass nail files. Since I remember I was using those normal one, metal and paper one and I was ok with it. Cause what can a glass file do more? It will do it's job like like any other.
Few months back I got my first glass file - the cheapest one, plain... just out of curiosity. It wasn't stunned, though it is gentler than the ones I have been using so far. 



Kilka tygodni temu otrzymałam bardzo kuszącą propozycję wypróbowania produktów Mont Bleu. Jak mogłam się nie zgodzić? Wreszcie spróbuję szklany pilnik z prawdziwego zdarzenia. Do testów otrzymałam 2 pilniczki o rożnej długości, pęsetę oraz kolczyki, których zupełnie się nie spodziewałam :) 

Few weeks ago I received a very tempting email from Mont Bleu with a proposition to test their products. How could I not agree? I could finally try the real deal that people talk about. 
I received 2 nail files in different sizes, tweezers and earrings that I really didn't expect to get :)





Każdy pilniczek na swój własny pokrowiec, wiec jest bezpieczny. I każdy ozdobiony jest ślicznymi kryształami Swarovskiego. Wyglądają bardzo luksusowo i elegancko.
Sam pilniczek wydaje się być bardzo gładki, delikatny, jednak świetnie piłuje i to dużo szybciej niż tradycyjne pilniczki. Zazwyczaj skracałam paznokcie nożyczkami a następnie je opiłowywałam do pożądanego kształtu. Teraz zrezygnowałam z nożyczek a cala zabawa z paznokciami zajmuje mi tyle samo czasu. Bardzo szybko spiłowuje to, co chcemy. 
I co najważniejsze to to, że nie szarpie brzegów paznokcia. Dobrze teżże pilniczki są zakończone szpicem, a nie na okrągło. Bardzo przydatna sprawa. 
Po użyciu wystarczy je opłukać wodą i wyglądają jak nowe.
Długość 13.5 cm i 9 cm ten mniejszy.

Te pilniczki dostępne są TU.



Every nail file has it's own case, so it's safe. And they are both decorated with gorgeous Swarovski crystals. They look so luxurious and elegant.
The file itself seems to be so smooth and delicate, but it files really well and much faster than those traditional ones. I usually cut my nails with scissors and then file them to the shape I want. Now I gave up on scissors completely and just use the glass file and that takes me the same amount of time. It files very fast the part we want to get rid off.
And whats the most important is that it doesn't leave the edges on our nails rough. Another good thing is that they have pointy ends and not round. Handy thing.
After the files are use just rinse them with water and they look like new.
Length 13.5 cm and 9 for the smaller one

Those nail files are avaliable HERE.



Pęseta również ma swój pokrowiec. Tu kryształki znajdują się po obu stronach. Bardzo solidnie wykonana, końcówka dobrze przycięta. No i jaki ma ładny zielony kolor :)
Długość 9 cm.

Można ją nabyć TU.

The tweezers also has it's own case. Here we have crystals on both sides. It is very solid and the tip is well cut. And what a lovely green colour it has :)
Length 9 cm.

It is available HERE.



Na koniec kolczyki. Kiedyś dawno temu sama wykonywałam kolczyki m.in. ze srebra i kryształów Swarovskiego. Nawet te jednokolorowe pięknie się pienia i odbijają światło. I mimo, iż kolczyki są niewielkie, to są widoczne i pięknie błyszcza. Są wygodne, nie dropia i nie haczą.

Do kupienia TU.

Last but not least the earrings. Long long time ago I was making earring myself also from silver elements and Swarovski crystals. Even those with one colour shine and reflect the light beautifully. And though they are small, they are very visible and shine as hell. Also comfy to wear. They do not scratch or catch clothes.

You can buy them HERE.




Musze przyznać, że jestem pod wrażeniem, szczególnie pilniczków. Wracać do metalowych, czy papierowych nie zamierzam :)

I have to say I am impressed, especially with the nail files. And I am not gonna go back to the metal, or paper ones :)



Mont Bleu możecie znaleźć na: 
Facebooku
Twitterze
Blogu
Sklepie online

You can find Mont Bleu on:
Facebook
Twitter
Blog
Shop online.

Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez Mont Bleu
This product was provided by Mont Bleu for a review.

6 komentarzy:

  1. ja też mam jakiś tam najtanszy pilniczek szklany ale jest do niczego po spiłowaniu 3 palców nadaje sie tylko do wyrzucenia ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam szklany pilnik For your beauty z Rossmanna i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo :) taki mały mam z rossmana, a duży z jakiejś innej firmy, ale nie pamiętam jakiej :) oba uwielbiam i niczym innym nie piłuję :) i zgadzam się, że zakończenie ze szpicem jest bardzo przydatne :) A pilniczki opisane w poście są po prostu dodatkowo przeurocze :) ten niebieski mnie po prostu oczarował :D

      Usuń
  3. Równiez mam szklany pilniczek i nie zamienię go za nic :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam szklane pilniczki!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Great blog,I‘m following you with GF and Blogloving! I'll be glad if you follow me too )
    http://alenabliss.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń