Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.07.2013

Kobo - 12 Lisboa

Jak zobaczyłam nazwę tego lakieru w drogerii od razu wrzuciłam go do koszyka :) Musiałam po prostu. Gdyby pojawił się Wrocław albo Dublin, też bym je wzięła :p Każde z tych miast jest po części moim drugim domem.

As soon as I saw the name of this polish in a drugstore I put it my basked without thinking :) I just had to. If there was Wroclaw or Dublin it would end up there too :p All of those cities are some kind of my second home. 


Lisboa to bardzo mleczny, brzoskwiniowy róż. Delikatny i uroczy. Nieco ciemniejszy niż na zdjęciach. Aparat nie chciał dobrze uchwycić koloru. Czasem wygląda bardziej brzoskwiniowo, co też mi się podoba. 
Pędzelek jest wąski i okrągły. Nie zbyt wygodny jak dla mnie, wole te płaskie i szerokie. Szkoda, że konsystencja lakieru zawodzi. Przy pierwszej warstwie pojawiają się straszne smugi. Druga warstwa jest lepsza, ale nadal są prześwity. Trzecia dopiero wszystko wyrównuje. Chociaż przy cieńszych warstwach to i czwarta by się przydała. No i wysychanie - lakier długo pozostaje miękki i łatwo go zadrzeć. Szybkoschnący top trochę pomógł, ale mimo to trzeba bardzo uważać przez najbliższą godzinę lub nawet dwie, aby nie porobić sobie dziur. 
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Joko cermiczny nano utwardzacz)


Lisoba is a very milky, peachy pink. Very delicate and adorable. It is slightly darker than on the photos. My camera didn't want to capture the colour right. Sometimes it looks more peachy which I also like. The brush is thin and round. Not the best for me as I prefer those wide, flat ones. Pity the consistency is a disappointment. The first coat leaves terrible smudges. second coat makes it more even, but still there are see-though patches. The third one makes it all look good. But with thin coats even fourth would be needed. And the drying time - it really stays soft for a long time. Speed-dry top coat helped a bit, but You have to be careful for the next hour or two not to get holes in it.
Oh photos: 3 coats + base coat (Joko ceramic hardener)


Siedzie teraz i patrze sobie na paznokcie - Lisboa
Wyglądam przez okno, w oddali... Lisboa...chociaż tak ładnie nie wygląda jak ta na paznokciach :p

Now I am sitting and looking at my nails - Lisbon.
I look out the window and far far away... Lisbon... though it doesn't looks as nice as the one the nails :p


A jutro pokażę wersję z kropeczkami :)
And tomorrow I'll show You a version with dots :)

23 komentarze:

  1. Na Twoich paznokciach wygląda ładnie.
    Obawiam się jednak, że przy moich białych końcówkach mógłby być tylko do frencha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie do frencha to on się nie bardzo nadaje, bo bardzo smuży. Chyba, ze na tych 3 warstwach namalujesz białą końcówkę.

      Usuń
  2. Dość fajny kolor. To teraz tylko jechać do Lizbony! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolorki na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie nudziaki ;d u mnie na blogu wersja z kropeczkami ;))
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny, ale 3 warstwy+długie schniecie=to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Myślałam, ze da rade z 2 warstwami, ale nie :(

      Usuń
  6. a ja myślę tak samo jak K.O.T. że bardzo ładnie wygląda na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie nie lubię mleczaków, ale ten prezentuje się zadziwiająco ładnie. Wcale się nie dziwię że mu uległaś ;D Czekam na kropy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor, u ciebie na paznokciach wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do zabawy: http://thebeautynotebookbykat.blogspot.com/2013/07/tag-dobre-bo-polskie.html#more

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor... a do Lisbony tak bym się wybrała...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za takimi jasnymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Koloś świetny.. ale te wysychanie i warstwy.. trochę szkoda..:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo delikatny ale fajny, czegos takiego brakuje mi chyba w kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się, że jest to kwestia koloru, ja mam inny kolor i było znacznie lepiej, bo na upartego 1 warstwa wystarczyła i schnął przyzwoicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moze tylko ten jasny tak ma. W sumie dobrze wiedziec :) Moze sprobuje z innym kolorem :)

      Usuń
  16. Kolorek bardzo ładnie wyląda na twoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny :) od dawna na podobny poluję, ale chyba go nie kupię bo za dużo warstw potrzeba :P

    OdpowiedzUsuń