Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.07.2013

Golden Rose - Carnival nail color (nowość/new)

Niedawno Golden Rose wypuściło piękne piaski, a tu znów nowości. Popatrzcie na te cudności :)

Not so long ago Golden Rose launched sand polishes and here we have new collection again. Have a look at those pretties :) 


"Seria zawiera 16 brokatowych lakierów do paznokci o matowym wykończeniu. Zanurzone w lakierze drobinki brokatu o rożnym kształcie i rozmiarze występują w bogatej kolorystyce, zarówno delikatnych pasteli jak i fluorescencyjnych odcieni: zieleni, żółci, czerwieni czy różu. W celu pełnego pokrycia zaleca się nałożenie dwóch lub trzech warstw lakieru. Po nałożeniu każdej warstwy należy odczekać kilka minut do dokładnego wyschnięcia, a następnie nałożyć kolejna warstwę. Lakier można nakładać samodzielnie na płytkę, lub na uprzednio nałożony lakier. Baw się kolorami nie tylko w karnawale..."

"Golden Rose Carnival Matte Glitter Nail Color is the last trend of nail fashion.  It consist  of 16 shades with  various size and shape matte and pastel glitters in neon green, yellow, orange, purple, pastel pink, blue, green and white, red, yellow.  Apply 2 -3 coats to build good coverage on the nails, allow each coat to dry before applying the next coat; or you can apply one coat over your regular nail lacquer.  It is perfect to create pretty and trendy look on your nails."



Już mi się kilka spodobało: 1, 6, 12, 15... a najchętniej przygarnęłabym wszystkie :p
A already like a couple of them: 1, 6, 12, 15... actually I would gladly adopt them all :p

źródło/source: Facebook, Golden Rose.

23 komentarze:

  1. brokatowe lakiery o matowym wykończeniu - brzmi kusząco ;) podoba mi się 06, ale wszystkie chętnie bym obejrzała na paznokciach w realu

    OdpowiedzUsuń
  2. 12 chętnie bym przygarnęła pod swoje skrzydła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze oni robią to specjalnie ;d dopiero co sobie sprawiłam piasek a tu już następne cudeńka ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuu... ale piękności :D przygarnęłabym wszystkie - bez wyjątku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne lakiery! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się 1,4,16 :D super są :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej urzekł mnie delikatny fiolet nr 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super! 12 mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauważyłam już że wszystkie firmy te takie brokatowe lakiery wypuszczają na rynek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się jeszcze nie zaopatrzyłam w piaskowe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! Pierwsze 4 najbardziej wpadły mi w oko, a w szczególności nr 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękności ;) Ciekawe, czy w rzeczywistości też będą się tak ładnie na pazurkach prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. powiem jedno: zakochałam się ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. kilka na prawdę fajnych, ale pewnie z zakupem zaczekam dosyć długo ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądają pomimo, że nie lubię drobinek ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Great Collection! I can't wait to try a couple of them! Hello from Portugal! :D

    OdpowiedzUsuń