Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.07.2013

Garnier Ultra Suave - Szampon do włosów z mleczkiem roślinnym. Hair shampoo with vegetable milk.

Ten szampon to stoi już w łazience ładnych parę miesięcy i jakoś nie chce się skończyć. Kupiłam go w zestawie razem z odzywka i o niej już zapomniałam :p W sumie często go nie używam  bo zawsze mam coś lepszego otwartego. I tak sobie czeka... Butla wielka, zapach ładny, ale to nie to. Do rzeczy:

This shampoo stands in my shower cabin a nice few months already and doesn't wanna finish. I bought it in a  set together with a conditioner and about her I already forgot :p I do not use it too often as I always have something better open. And so it's just waiting... The bottle is big, fragrance is nice but it's not it. To the point:


Garnier Ultra Doux szampon do włosów z mleczkiem roślinnym.

Opakowanie: duża płaska butla z prześwitującego plastiku. Otwór duży i wygodny. Zamkniecie solidne i całkiem wygodne. Pojemność 400 ml
Konsystencja gęstego mleczka. Nie ma szans wylać go za dużo, mimo że otwór jest spory. Szampon świetnie się pieni i jest bardzo wydajny. 


Zapach kremowy, lekko słodki jakby migdały i jeszcze jakieś kwiatki. Bardzo przyjemny. Utrzymuje się na włosach przez jakiś czas.
Działanie: szampon jest przyzwoity, chociaż oczekiwałam czegoś bardziej nawilżającego. Bardzo dobrze i dokładnie oczyszcza włosy. Nie pozostawia na nich żadnej warstwy, nie obciąża ich i nie przetłuszcza. Ale tez nie plącze podczas mycia. Włosy po wyschnięciu są miękkie i puszyste. Jedno ale - łupież. Czyli coś, co u mnie dosyć często się pojawia niestety. Włosy ten szampon lubią, niestety skóra głowy już nie. 
Nie kupie ponownie. 

Garnier Ultra Suave hair shampoo with vegetable milk.

The packaging: large, flat bottle made of see through plastic. The cap is solid and quite comfortable. We squeeze the shampoo though a quite large hole. Capacity 400 ml.
Consistency of a thick milk. No way too much will run out though the big hole. It foams very well and is efficient.
Fragrance slightly sweet, creamy. Reminds me of almonds and some other flowers. Very pleasant and stays on the hair for a while.
Result: It is a very decent shampoo, though I was expecting something more moisturizing. It washes the hair well and leaves therm clean. Doesn't leave any film on them so they do not get flat and greasy faster, but also doesn't tangle them while washing. After drying the hair are soft and light. There one but - dandruff. Which is something that I get pretty often. My hair like this shampoo, but my scalp doesn't.
I will not buy it again.


Skład/Ingredients:


TU pisalam o odzywce z tej samej linii
HERE I was writing about conditioner from the same line.

8 komentarzy:

  1. Podoba mi się jego konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety szamponów drogeryjnych nie mogę używać.Podrażniły mi skórę głowy więc musiałam przerzucić się na naturalne i ciekawa jestem jak sobie poradzą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja na wiele szamponów tak reaguje. Pewnie nie u wszystkich pojawia się łupież.

      Usuń
  4. Śmieszna konsystencja, jeszcze takiego szamponu nie miałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie mi się podoba... Ale gdyby u mnie też miał wywołać łupież...;/ Chyba jestem na nie!:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam inny z tej serii i jak Garnier nigdy krzywdy mi nie robił tak ten łupież wywołał :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie u mnie to samo. Lubie ich szampony dlatego wzięłam od razu wielka butle, ale się nie sprawdził.

      Usuń