Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.07.2013

Essence - "New In Town" (zapowiedź/preview)



Kilka nowości od Essence. Kolekcja obfituje w metaliczny błysk, brokat i intensywna czerń. Mnie się podoba :) 
Popatrzcie.

Some new things from Essence. This edition is full of metallic shine, glitter and intensive black. I like it :)
Have a look.

Metal Glam Eyeshadow 2,49 €*02 coffee to glow, 
03 frosted apple, 
04 sparkle all night 
08 n’ice frosting


Crystal Eyeliner - 2,29 €*
01 twinkly starlight 
02 black star


Get BIG! Lashes Triple Black Mascara2,29 €* 


Longlasting Lipstic2,29 €*
05 dare to be nude, 
07 natural beauty
09 wear berries!


Silky Touch Blush 2,49 €*
060 life's a cherry


Colour&Go Nail Polish1,59 €*
102 sparkling water lily, 
111 english rose, 
164 crazy fancy love 
165 here's my number

Spodobało mi się wyjątkowo dużo rzeczy: cienie do powiem (wszystkie), środkowa szminka oraz lakiery 111 i 163. Mam nadzieje, że będę miała okazję pooglądać wszystko na żywo :p

I like quite a lot of things from this one: eye shadows (all of them), the middle lipstick and nail polishes 111 and 163. I hope I'll get the chance to see it it live :p

Dostępna od polowy sierpnia 2013/Available from middle August 2013.

*cena sugerowana/suggested retail price

18 komentarzy:

  1. Ten ostatni lakier zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez od razu zwróciłam na niego uwagę.

      Usuń
  2. lakier 111 jest z normalnej kolekcji, coś ściemniają, ze to limitka... chyba im pomysłów brakuje..

    ciekawią mnie cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zainteresował mnie ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten ciemny lakier to chyba fajny bedzie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taka nadzieje :)
      Jak tylko go zobaczę będzie mój.

      Usuń
  5. musze coś zakupić z tej seri lakierek różowy i róz świetne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kupię już niczego z Essence.Bardzo rozczarowały mnie lakiery color&go i obawiam się że reszta kosmetyków będzie taka sama :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka lakierów i z każdego jestem zadowolona. Ale oczywiście nie u każdego musza się sprawdzać.

      Usuń
  7. Mnie ciekawią piaskowe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zainteresował cień 02 coffee to glow i wszystkie lakiery ♥ Nie wspomnę już o pomadkach... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. eyelinery i cienie to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piaskowy essence, nieźle!

    OdpowiedzUsuń
  11. lakiery ztej firmy sa zarąbiste , bardzo długo sie trzymają jestem bardzo z nich zadowolona co ciekawe jesli załozymy kolor złoty (trzeci lakier) bezpośrednio na paznokiec bedzie to złoty kolor, a jeśli wczesniej na pomalowany lakierem czarnym pazkoiec polaujemy potem złoty , to złoty stanie sie srebny taki mały trik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę jaki trik :D
      Tez lubię te lakiery.

      Usuń
  12. Ooo widzę piasek :), może się skuszę o ile do nas ta limitka dotrze.

    OdpowiedzUsuń
  13. piasek mógłby pojawić się w jasnej wersji! :) z tej limitki kupię chyba tylko tusz ;p

    OdpowiedzUsuń