Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.07.2013

Dzikie Wyzwania - ŻABA I. Wild challenge - FROG I.

Czekałam na ten tydzień z żabką :) a to dlatego, że mam przygotowane aż 2 zdobienia. Nie mogłam się zdecydować na jedno. Obie żaby bardzo i eis spodobały. Dzisiaj pokażę pierwszą, a jutro będzie druga. 



I was waiting for the frog week :) and it's because I have 2 manicure for You. I couldn't decide which one to make. Both frogs looked great. So today I will show You one and tomorrow will be the second one.




Baza jest mój najulubieńszy pomarańczowy lakier z Avonu Art Orange (tak go lubię, że kupiłam drugą buteleczkę, co mi się nigdy wcześniej nie zdarzyło). Czarny lakier to Essence Black is Back. Kolka namalowałam akwarelka. Całość pokryte top coatem.

The base colour is my most favourite Avon polish Art Orange (I like it so much that I got another bottle, and that have never happened before). Black polish is from Essence Black is Back. Circles are painted with aquarelle paints. Everything sealed with a top coat.



Inspiracja/inspiration:



Wszystkie żabki będą w podsumowaniu na blogu Orlicy :)
All the froggies will be in a summary post on Orica's blog :)



W przyszłym tygodniu Dzikich Wyzwań będzie waz.
Next week on Wild Challenge will be snake.



18 komentarzy:

  1. Mani jest boski i bardzo oryginalny.. ale kurde (nie obraź się) tak obrzydliwa jest ta żaba, że jak widzę mani przechodzą mnie ciarki... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha :D Ja tam żaby lubię, wiec mi nic nie jest :p

      Usuń
    2. To dobrze, bo w innym wypadku jak tu chodzić z takim mani:D

      Usuń
  2. Wow, świetna żaba (i na liściu i na pazurkach) ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie chciałabym napotkać takiej żaby!
    paznokietki fajne :D oddają inspiracje ze zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. To zdobienie wyszło ci naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne odzwierciedlenie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała żaba! Wyszło bardzo fajnie... ciekawa jestem drugiego żabolka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam pisać, że mi to w ogóle żaby nie przypomina, a tu proszę - jednak są takie hehe :) Fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna interpretacja :D
    wybrałaś żabkę w naprawdę genialnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ciekawe zdobienie, świetnie odwzorowane :)

    OdpowiedzUsuń