Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.07.2013

Dzikie Wyzwania - ŻABA II. Wild challenge - FROG II.


Dzisiaj obiecana druga żabka. Ten manicure bardziej przypomina żabę, ale z wczorajszym dużo lepiej się czułam. Zdecydowanie wole pomarańczowy kolor na paznokciach niż żółty.
Żółty to lakier Avon Inspire. Czarny to farbka akrylowa. I to wszystko :)
Która żabka Wam się bardziej podoba?


Today is the second promised from. I think this manicure remind the frog a bit more that the yesterdays one. But with the orange pattern I felt better than with the yellow.
The yellow polish here is Avon Inspire. Black is an acrylic pant. And thats all :)
Which frog do You like more?



Inspiracja/inspiration:

Yellow banded poison dart frog

Wszystkie żabki będą w podsumowaniu na blogu Orlicy :)
All the froggies will be in a summary post on Orica's blog :)

22 komentarze:

  1. Ufff.. aż się bałam zaglądać.. ale ta żaba już tak przyjaźniej wygląda:D MAni jest genialny.. przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. odlotowo świetny pomysł i wykonanie mistrzowskie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Ta środkowa chyba najfajniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny efekt! projekt zrealizowany, a do tego uderzenie w neon! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, a wykonanie jeszcze lepsze :D piękne żabki zmalowałaś

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo oryginalna żabka a efekt fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie żabki mi się bardzo podobają. Pięknie zdobisz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zdecydowanie wolę tego drzewołaza :) ale może to przez sentyment bo mój chłopak takie choduje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żółta żabucha ładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysłowe!
    żab nie cierpię, okropnie mnie brzydzą :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ale bajer, WOW, świetnie Ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo genialna żabcia!
    zdecydowanie mój nr1! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo pomysłowy, a jednocześnie prosty motyw żaby :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny efekt ;d
    zapraszam do mnie http://www.madeinmepatcy.blogspot.com/ ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. ta żabka też jest piękna :D lepsza była poprzednia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowicie to wygląda !!!! :D

    OdpowiedzUsuń