Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.07.2013

Dzikie Wyzwania - WĄŻ. Wild challenge - SNAKE.


Na tydzień wężowy idealnie pasowałby stempelek z wężową skórą. Niestety takiego nie posiadam, wiec musiałam sobie poradzić inaczej. Mój zmysł majsterkowicza podpowiedział mi, że  mogę zrobić sobie "urządzenie" podobne do sondy, ale zamiast okrągłej końcówki jest kwadratowa. Po prostu przypiłowałam odpowiednio patyczek do skorek i voila :) 

For this snake week challenge it would be perfect to use a stamp with snake skin pattern. Unfortunately I don't have one, so I had to deal with it another way. My handyman sense was telling me that I can make a "tool" I need on my own like a dotting tool. But instead of a round tip I need a square one. So I just filed the end of my orange stick to get a square and voila :) 


Za pomocą czarnej farbki akrylowej szybko wykonałam wzór wężowy. Idealny nie jest, ale mi się podoba. Gdzieniegdzie dodałam odrobinę złotego lakieru Avonu Golden Vision.
Bazowy lakier to Essence Most Wanted. Następnie za pomocą gąbeczki naniosłam nieregularnie beżowy lakier Avon Street Beige i odrobinę czarnego Cliché Gótico.
Całość utrwalona top coatem. 


Using a black acrylic paint and made a snake pattern. It is not perfect, but I still like it. Here and there I added some gold Avon polish Golden Vision.
The base polish is Essence Most Wanted. Then with a sponge I applied very randomly some beige polish Avon Street Beige and a tiny bit of black Cliché Gótico.
Everything sealed with a top coat.


Wszystkie węże będzie można zobaczyć za kilka dni na blogu Orlicy.
All little snakes will be shown on Orlica blog in a few days.


12 komentarzy:

  1. Suuuper wyglądają! Na miniaturce myślałam, że to naklejki drukowane :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne interpretacja tematu bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszło mega!
    jesteś baaardzo pomysłowa :) sama stworzyłaś stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo za wykonanie, a jeszcze większe za pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaaa... Twój wężyk jest genialny!
    ja się zastanawiałam jak zrobić fakturę wężowej skóry ale na coś tak prostego i sprytnego nie wpadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super wąż ;)
    idealnie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie wyszło :D Sssuper pomysł z tym patyczkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń