Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.07.2013

Dzikie Wyzwania - podsumowanie. Wild Challenge - summary.


Dzikie Wyzwania sie zakonczyly. Udalo mi sie zmalowac cos na każdy tydzien i to w terminie :p Najmniej zadowolona jestem z flaminga. Kompletny brak pomyslu niestety. Najbardziej podobają mi sie motylki, żółta żaba i kameleon.

Wild Challenge is over. I managed to paint something for each week and all in time :p I like the least flamingo. I completely didn't have ideas. My favourite are butterflies, the yellow frog and a chameleon. 

A teraz po kolei. 
And now one by one.

Tygrys/Tiger


Kameleon/Chamemeon




Papuga/Parrot



Flaming/Flamingo



Żaba I/Frog I



Żaba II/Frog II



Wąż/Snake 



Chrabąszcz/Beettle



Motyl/Butterfly



Nazwy są podlinkowane, jeśli chce zobaczyć więcej zdjęć.
The names are linked, if you wanna see more phoros.

Który tydzień podoba Wam się najbardziej?
Which week You like the most?


Niedługo powinno się pojawić podsumowanie projektu na blogu Orlicy :) 
Soon there should be the whole project summary on Orlica's blog :)

13 komentarzy:

  1. Tak szczerze, to wszystkie twoje zdobienia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne i jak najbardziej nadają się na co dzień! Uwielbiam twoje pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym tak umieć malować paznokcie :))))
    piękne :) takie małe arcydzieła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są tak ładne, że nie potrafię wybrać jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie się właśnie flaming podoba!
    i żółta żabka i papuga i motylki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są ale moje serce podibły zwłaszcza : kameleon, papuga i wąż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. papuga the best oraz kameleon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. papuga i żaba II to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie są super! nie umiałabym wybrać naj, choć chyba papuga, żaba II i kameleon to moje top 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie zdobienia bardzo mi się podobają, każde jest idealne.

    OdpowiedzUsuń