Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.07.2013

Dzikie Wyzwania - MOTYL. Wild challenge - BUTTERFLY.


To już ostatni tydzień Dzikich Wyzwań. Ale zleciało! Świetnie się bawiłam wymyślając zwierzęce zdobienia. Kilka z nich było na mojej liście do zrobienia, ale wcześniej nie było okazji. 

It is already the last week of Wild Challenge. Man, it passed! I had a great time painting all kinds of animal print. Few of them were on my to do list for a long time, just didn't have the chance to do it.


Na sam koniec zatem został motyl. Użyłam tu mojego ulubionego błękitnego lakieru Cliché Topazio. A na niego za pomocą tanich stempelków dodałam białe i czarne motylki. Motylków są 3 rodzaje, bo tyle ich znalazłam na moich blaszkach :) Biały lakier to Avon, a czarny to Essence Black is back. Całość pokryta top coatem.


So the last one is butterfly. I used my favourite blue polish Cliché Topazio. And on top of it I added some black and white butterflies using my cheap stamp set. There are 3 types of butterflies  as that's how many of them I found on my stamps. White polish is from Avon, black one is Essence Black is back. Everything sealed with top coat.



Strasznie mi się podoba połączenie kolorów. Uważam, że ten manicure mi się udał :)
I really like this colours combo. I think I did good job on this mani :)


Wszystkie prace są dostępne na blogu Orlicy :)
All participants work is available on Orlica blog

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładne motylki, a ten błękitny lakier jako baza wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba, lubię stempelkowe wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś prześlicznego!Gdybym tak potrafiła to też bym sobie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda, muszę popatrzeć na swoje blaszki za motylkami. Wiem, że mam naklejki, ale stemple muszę sprawdzić;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow świetnie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kochana! Zapraszam Cię na moje rozdanie z okazji powrotu. Do wygrania duża paczka produktów Essence! A wystraczy tylko komentarz. Pozdrowienia http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html

    OdpowiedzUsuń
  7. o jak ładnie!
    widzę, że nie tylko ja w ostatnim tygodniu złapałam za stemple :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale to pięknie wygląda!!! cudowny efekt dają te nachodzące na siebie motyle w dwóch odcieniach... zastanawiałam się ostatnio co zrobić z takimi motylkami czy kwiatkami żeby nie wyglądały infantylnie czy wręcz idiotycznie na paznokciach... Teraz już wiem:) Cudowny mani!:)
    Mogę ten pomysł kiedyś zgapić?? Proszę:D ( o ile nie zapomnę:D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze możesz :D
      Pewnie jeszcze sama go powtórzę z innymi kolorami, bo tez mi się spodobało :)

      Usuń
  9. fantastyczne zdobienie, motyle pięknie prezentują się na tym "niebiańskim" tle ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie to wygląda, łatwe do zrobienia i efektowne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetnie Ci wyszło to zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. idealnie dograne mani! wszystko pasuje, piękna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudne. Ogromnie kocham takie zdobienia, które wyglądają jak trójwymiarowe. Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne, cudowne, cudowne - tez takie chcę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie wyglądają te białe w tle <33

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor bazowy jest bardzo ładny, przez co całość wygląda efektownie :) Piękne motylki!

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie Ci to wyszło :D zatem masz świetne wzory na blaszcze :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie to wygląda i ten piękny błękit:)

    OdpowiedzUsuń