Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.07.2013

Czerwcowe zdobienia. June's nail art.


Nareszcie udało mi się pokazać nieco więcej malowanek na paznokciach. Co miesiąc obiecuje sobie więcej postów z kolorowymi paznokciami i co miesiąc jest ich stanowczo za mało.
Tym razem udało mi się opublikować ich więcej, a to dzięki projektowi w którym biorę udział :)

Finally managed to show some more painted stuff on nails. Every month I promise myself to show more nail art and every month there is definitely not enough of them.
This time I managed to publish a bit more and it's all thanks to a challenge I participate :)

W ramach Dzikiego Wyzwania/Wild Challenge nail art:

Zaczęło się od tygrysa [KLIK]
It all started from a tiger [CLICK]


Kameleon [KLIK]
Chameleon [CLICK]


Papuga [KLIK]
Parrot [CLICK]


Flaming [KLIK]
Flamngo [CLICK]


A także wypróbowałam pierwszy raz ćwieki, [KLIK]
Also I tried studs for the first time, [CLICK]


I zmalowałam trochę róży na brokatowym piasku [KLIK],
Painted some roses on a glitter sand [CLICK]


Który Wam się podoba najbardziej?
Which one do You like the most?

15 komentarzy:

  1. śliczne :) ale papużkowe najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie piękne papuga jednak u mnie wygrywa

    OdpowiedzUsuń
  3. różyczki są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kameleon, ćwieki i róże na piasku najbardziej mi się podobają. Gdybym ja miała tyle chęci i talentu do malowania takich cud jak Ty, ah :D

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne, najlepsze te granatowe ;d
    http://www.madeinmepatcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sama nie wiem, które najlepsze, wszystkie super

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie świetne! Zdolniacha!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam akurat na swoich paznokciach kolorowe kropeczki :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie na denko :)
    (www.kruszyneczka93.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  9. co jedne to piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju zazdroszcze ci że umiesz takie cuda przedstawic na pazurkach mi zawsze jedna reką wychodzi dobrze a druga zjebanie ;(((

    OdpowiedzUsuń