Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.07.2013

Chevron french + kwiatki


Nie często u mnie na paznokciach gosc french. Nie umiem go wykonać równo prawa ręką a co dopiero lewa :p Chciałam jednak coś delikatnego dla odmiany. Miałam już na paznokciach delikatny różowy lakier Cliché Baby, więc wystarczyło dodać coś białą farbką akrylową. Takiego szewrona dużo łatwiej namalować. Na jednym paznokciu dodałam naklejane kwiatki i kilka białych kropeczek. Fajny, lekki manicure. Nie do końca w moim typie, ale od czasu do czasu można. 


I don't have french manicure on my nail often. I cannot paint it straight with my right hand not mentioning about the left one :p But I felt like something more delicate for a change. I already had some light pink polish on my nails Cliché Baby, so I just had to add something with white acrylic paint. It is so much easier to do chevron like this. On one nail I stuck some little flowers and added a few white dots. A nice, light manicure. Not quite my type, from time time to time it's ok.



12 komentarzy:

  1. ślicznie! ja również nie umiem malować frencha, nawet przy pomocy tych paseczków... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) U mnie paseczki tez się nie sprawdzają...

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne paznokcie.. czasem lubię taki delikatny french :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainspirowałaś mnie:) Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie.. delikatnie, kobieco.. super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. te kwiatki są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, ale przyjemnie tak świeżo, lekko

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikatne i kobiece ;-)
    Ładne długie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń