Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.07.2013

Bollywood style manicure?

Moje paznokcie nadal odpoczywają. Wykorzystuję wiec zdjęcia, które czekały na publikacje. 

My nails are still resting. I am using the photos that were waiting to be published.

Bazą jest piękny lakier P2 French Kiss. Chciałam coś w stylu Bollywood aby wykorzystać cyrkonie, które kiedyś kupiłam i od tamtej pory lezą nieużywane. Na początku chciałam je mieć na każdym paznokciu. Ale w końcu postanowiłam ozdobić jedynie 2. Bling jest, ale nie przesadny. Ale chyba trochę za ubogo jak na Bollywood, co?



The base is a lovely polish P2 French Kiss. I wanted some king of Bollywood style using my zircons that I got long time ago and since then there were unused. In the beginning I was thinking of adding them on every nail, but in the end I decorated just 2 nails. I got the bling, but not too much. And I think it's a bit too poor as for Bollywood style, no?


Już mnie nosi, żeby coś zmalować :p 
I am so eager to paind something :p

22 komentarze:

  1. jak na Bollywood to faktycznie, troszkę ubogo, ale samo mani jest prześliczne!
    Takie eleganckie i bardzo mnie się podoba wzorek, który ułożyłaś z tych cyrkonii. :D
    Dobrze, że zaakcentowałaś tylko dwa paznokcie, wygląda lepiej i nie jest kiczowate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chciałam typowy Bollywood, ale stchórzyłam :p
      Moze kiedyś po prostu nakleję wszytko co mam i będzie super kiczowato, bogato i błyszcząco :D

      Usuń
  2. powiedzmy - skromne Bollywood ;D
    ale bardzo ładne fajnie ułożyłaś te diamenciki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kolor ;) Piękne zdobienie :))

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zdobienie :D wzorek z cyrkonii bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na Bolly to meeega ubogo, ale i tak prezentuje się niesamowicie pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może nie Bollywood, co nie zmienia faktu, że takie zdobienie z akcentem na 1 czy 2 paznokciach mi się bardzo podoba! Fajnie ułożyłaś te cyrkonie, taka ważka trochę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. skromne Bollywood też jest spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdobienie jest fantastyczne! Może i skromnie, ale jaki efekt:) Kolor bazowy piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie. Może do Bollywood daleko, ale akcent świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pięknie wyszło :D jestem oczarowana tym zdobieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zawsze perfekcyjny:) uwielbiam Twoje pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ubogo? E tam! Ważne, że 1.wygląda, 2.się podoba, 3. robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na Bollywood to ubogo :p
      Ale do noszenia wystarczy :)

      Usuń
  13. pięknie ułożyłaś te cyrkonie! całość super pasuje :) choć mnie by pewnie korciło żeby na wszystkie dać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był pierwotny zamysł :p ale chyba byłoby za dużo szczęścia na raz ;)

      Usuń
  14. Kolor bazowy nie mój, ale układ cyrkonii bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń