Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.07.2013

Bioten - Odświeżający balsam do ciała. Refreshing Body Lotion.

Też tak macie, że gdy nadchodzi lato, to nie macie ochoty smarować się balsamami? Jakoś zima sprawia mi to wręcz przyjemność. Natomiast gdy robi się gorąco najchętniej nic bym nie nakładała. Problem w tym, że jak się nie posmaruję, to czuję ściągnięcie skóry i miejscami pojawia się swędzenie. Dlatego też jak już muszę to wybieram te lekkie, szybko wchłaniające się balsamy. Dlatego skusiłam się na ten własnie. Próbowałam go już jakiś czas temu gdy było jeszcze zimno, ale wtedy wydal mi się za lekki. A teraz jest już na wykończeniu :)


Do You also don't feel like using body milks when it gets hotter? In winter its a pleasure for me. But in those summer days I don't feel like applying anything on the skin. The problem is, that if I don't do it my skin feels stretched and starts to be itchy in some places. That's why I normally choose those light ones that absorbs faster. And so I got this one. I have tried it some time ago when it was still cold, but the it felt too light. And now its almost gone :)

Bioten - odświeżający balsam do ciała Limonka i Pigwa.

"Obudź zmysły i nawilżaj skórę dotykiem natury!
Bioten Odświeżający balsam do ciała szybko się wchłania nie pozostawiając tłustych śladów, podczas gdy w tym samym czasie dostarcza Twojej skórze nawilżenie  do 48 godzin.

Szczegóły produktu:
Nasze formuły są wzbogacone 100% naturalnymi składnikami pochodzącymi z ekologicznych i delikatnych metod produkcji zachowując ich substancje czynne. Czysty olejek z limonki poprawia koloryt skóry, a także wpływa orzeźwiająco na umysł i ciało. Ekstrakt z pigwy przywraca równowagę nawilżenia skóry przez cały dzień dajac uczucie idealnie gładkiej skóry, bez tłustych pozostałości. "


Opakowanie ma bardzo poręczny kształt, ale wykonane jest z grubego plastiku, dlatego ani do końca go nie wydusimy, ani nie widać ile go zostało. Może za to stać na nakrętce za co duży plus. Pojemność 250 ml.
Konsystencja raczej gęsta, ale nie tłusta. Po szybko wchłaniającym się balsamie oczekiwałam czegoś lżejszego. Ale bardzo dobrze się rozprowadza, nie pozostawia tłustej warstwy (jak obiecuje producent), choć potrzebuje trochę czasu na całkowite wchłonięcie. Balsam jest tez dosyć wydajny
Zapach... ach ten zapach... szkoda, że nie możecie go powąchać. Pachnie jak takie kwaśne owocowe żelki. Czuć pigwę, chociaż mi to bardziej przypomina kwaskowatą gruszkę. Genialny zapach i w dodatku długo utrzymuje się na skórze. Jest świeży i orzeźwiający. Nie ma w nim nic słodkiego.
Działanie: jak już wspominałam na zimę balsam był mi trochę za lekki. Teraz jest jakby trochę za ciężki, mimo iż całkowicie się wchłania. Świetnie nawilża skóre, wygładza ją. Nie pozostawia lepkiej, ani tłustej warstwy. Bardzo go polubiłam.
Kupię ponownie.


Bioten - Refreshing body lotion Lime and Quince

"AWAKEN YOUR SENSES AND MOISTURIZE YOUR SKIN WITH NATURE'S TOUCH!
bioten Refreshing body lotion is quickly absorbed leaving no greasy traces, while in the same time it provides your skin hydration up to 48 hours*.

PRODUCT DETAILS
Our formulas are enhanced with 100% natural ingredients deriving from eco-friendly and gentle production methods that preserve their actives. Lime pure essential oil improves the tonus of the skin, while having uplifting effects on the mind and body. Quince extract restores the skin moisture balance for the entire day for a feeling of perfectly smooth skin without greasy residues."

The packaging has a very handy shape but it is made of thick plastic, so it is impossible to squeeze everything out to the last drop and we cannot see how much of the product is left. But You can put it on a cap - a big plus for that. Capacity 250 ml.
Consistency rather thick, but not greasy. I was expecting something lighter after a fast absorbing lotion. But it spreads nicely, doesn't leave any greasy film (as promised , though it does need a little bit of time to absorb completely  It is also quite efficient.
Fragrance... oh the fragrance .. pity You cannot smell it. It smells like those fruity sour gummy bears. You can feel the quince in it, though for me it's more like a sour pear. Amazing fragrance and it stays on the skin pretty long time. It is very fresh and juicy. No sweetens in it at all.
Result: as I mentioned it was too light for me in winter. Now it seems to be a bit too heavy, though it absorbs completely  It moisture the skin very well leaving it smooth and soft. No greasy or sticky film. I really like it.
Will buy again.

Skład/Ingredients:

Mam ochotę jeszcze na inne [KLIK], szkoda że w sklepie widziałam tylko 3 rodzaje.
I would like to try other [CLICK], pity I saw only 3 of them in a local store.

4 komentarze:

  1. ja cały czas balsamuję ciało, ale teraz latem wybieram te lżejsze, bardziej lekkie, wodniste balsamy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Latem lubię lekkie balsamy i balsamuję się tylko na noc, nie lubię jak mam takie ślizgające się względem siebie nogi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz się z nim spotykam... Ale mnie zaciekawił;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam cały zapas czerwonych mleczek z Garniera a tyle się na czytam o różnych balsamach że z chęcią bym je wszystkie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń