Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.07.2013

Avon - Maseczka z olejkiem arganowym. Moroccan Argan Oil Mask.

Już od dawna wiem, że maski do włosów Avonu z serii Advance Techniques nie do końca się u mnie sprawdzają. Szampony w sumie też, dlatego ich recenzji u mnie nie znajdziecie. Ale skoro firma od czasu do czasu daje możliwość otrzymania czegoś (kupienia za 1 zł), to czemu by nie spróbować. Miałam nadziejęże ta maska będzie inna. A jednak wiele nie rożni się od innych pasek z tej serii.


For quite a long time I know that Avon hair masks from the Advance Techniques line are not working for me. Shampoos as well, so You will not find any reviews of those in here. But since the company gives a chance to try some new products (buying for 1 zl) then why not. I was hoping this mask will be different.
But it is not so much different from other masks from this line.

Avon Advance Techniques 360 Nourishment Maseczka z olejkiem arganowym do każdego rodzaju włosów

Opakowanie: Ładna, wąska tubka wykonana z miękkiego plastiku, więc nie ma problemu z wyciśnięciem resztek maski. Chociaż znając siebie i tak będę ją rozcinała aby wszystko wygrzebać :p 
Pojemność 150 ml.


Konsystencja gęstego, białego kremu. Nie spływa z włosów i nie znika z nich, dobrze się rozprowadza. Jest dosyć wydajna, chociaż opakowania nie jest za duże. Ogólnie lubię takie gęste maski, ale za tą nie przepadam. Mam wrażenie jakbym nakładała na włosy pastę z silikonami lub woskiem. Nie znam się za bardzo na składach. Może ktoś mi powie, co tam w niej jest?
Zapach: dosyć intensywny, perfumowany, charakterystyczny dla kosmetyków Advance Techniques. Ma w sobie coś kwiatowego. Nie jest uciążliwy, ale też nie zachwyca.
Działanie: Nie zauważyłam, aby maska robiła cuda na włosach. Owszem nawilża włosy i wygładza, ale nie jest to efekt jaki oczekuję od masek. Już przy spłukiwaniu nie są one tak przymnie gładkie i śliskie. Przyznam, ze odżywka Herbal Essences [KLIK] robi więcej. Plusem jest jednak to, że nie przetłuszcza włosów, ani ich mocno nie obciąża mimo, że nakładam ją niemal na całą długość włosów. 
Nie kupię ponownie.


Avon Advance Techniques 360 Nourishment Moroccan Argan Oil Mask

The packaging: a nice, slim tube made of soft plastic, so there is no problem squeezing out the mask. Though I will still cut it open to get every last drop. 
Capacity 150 ml.
Consistency of a thick, white cream. It doesn't run from the hair and doesn't disappear on the hair, spreads nicely. It is quite efficient, though the tube isn't big. I like those thick masks, but I an not a fat of this one. I have a feeling like if I was applying some kinda paste with wax, or silicones. I don't know much about cosmetic ingredients. Can someone tell me what's in it?
Fragrance: quite intensive, perfumed characteristic for Advance Techniques line. I can smell something flowery there. It is not  annoying, but not a great one either.
Result: I didn't notice miracles on my hair. Yes, it does smoothes the hair and moisture them, but it is not the effect I would expect from a hair mask. Even while rinsing they don't seem so super smooth and silky. I have to say that Herbal Essences conditioner [CLICK] does a better job. A good thing about this mask is that it doesn't make the hair flat or greasy and I apply it almost on the whole length of my hair.
I will not buy again.


Skład/Ingredients: 
Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Dimenthicone, Parfum, Phenoxyethanol, Ceteareth-20, Methylpraben, Panhtenol, Disodium Edta, Hydrogenated, Castor oil/Sebacic Acid Copolymer, Vinyl Dimenthicone/Laurryl Dimenthicone, Crosspolymer, Wheat Amino Acids, Argania Spinosa Kernel Oil, Panthenyl Ethyl Ether, Phytantr/Ol, Glicolic Acid, Tocopheryl Acetate, Amyl Cinnamal, Buthylphenyl Methylpropinal, Hexyl Cinnamal, Liminen, <1020086-001>.

18 komentarzy:

  1. mnie też nie powaliła, używam na zmianę z inną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ja kończę i kawiorowa następna na tapetę idzie :p

      Usuń
  2. mam szampon z tej serii i według mnie jest świetny :) nie kupiłam maski bo mam ich kilka i staram się je zużyć i może dobrze że tak zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam tego szamponu u rodziców i nie był zły. Tylko obawiam się, ze po dłuższym używaniu pojawiłby się łupież. Ja tak reaguje na te szampony.

      Usuń
  3. ja miałam duzo rzeczy z tej serii ale nic mi nie spasowało';p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez. Tylko te tłuste olejki mi pasują.

      Usuń
  4. ja już od dawna nie używam odżywek i szamponów AT, bo wg mnie wszystkie linie pachną tak samo i nie zauważyłam, żeby cokolwiek robiły z moimi włosami :/ mam sentyment jedynie do balsamu dyscyplinującego ♥ i ostatnio spodobał mi się też olejek dodający blasku :)
    już wolę raz na jakiś czas kupić sobie szampon Naturals, bo te, choć też mało działają, to przynajmniej ładnie pachną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nowe Naturalsy to nie są takie złe :) Przynajmniej pachną ładnie.
      A z AT t tylko serum do włosów - to kupuje namiętnie.

      Usuń
  5. Też miałam tą maskę, na szczęście już mi sie skończyła... U mnie nawet nie była tak tragiczna, ale ta takie pieniądze mozna dostać o wiele lepsze produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam za nią dałam 1zl, wiec nie żałuje. Ale swojej ceny warta zdecydowanie nie jest.

      Usuń
  6. lubiłam szampony z AT, ale to było kiedyś. Szybko mi się "przejadły"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pojawia się po nich łupież.

      Usuń
  7. Kiedyś zastanawiałam się czy jej nie kupić, jednak nie zdecydowałam się;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duzo lepsza jest oliwkowa maska z Planet Spa.

      Usuń
  8. To fakt, spora część kosmetyków do włosów z serii Advance Techniques nie jest zbyt dobra, też nie byłam zadowolona, ale za to inne kosmetyki mają niezłe. Ja lubię kremy avon, mgiełki i kosmetyki foot works, szczególnie, że w nowych katalogach jest na nie sporo promocji. Też rozcinam tubki żeby wybrać resztki kosmetyków... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Sama mam kilka ulubionych rzeczy i często do nich wracam :)
      Ale o bubelkach tez trzeba pisać ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. O nareszcie ktoś kto ja lubi :)
      Ciesze się, ze Twoim włosom pasuje. U mnie nie zdaje egzaminu.

      Usuń