Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.06.2013

Zużyte w maju. Finished in May.


Jak ten czas szybko leci! Chciałam denko pokazać wcześniej, a tu już prawie tydzień nowego miesiąca minął :p 
Ze zużyć jestem zadowolona. Było kilka świetnych produktów, kilka mniej świetnych. Ciesze sie, że mogę już wszystko wyrzucić, bo te duże opakowania zajmują trochę miejsca.

Time flies, seriously! I wanted to show You my empties earlier and it is almost a week gone of this month :p
I am happy with my finished stuff.There was some cool products and some less cool. I am glad I can finally get rid of all those big bottles as they do take some space.

Ciało:
1. Nivea Free Time shower gel - świetny żel! Nie przepadam za takimi dużymi opakowaniami, ale ten mi się nie znudzi i bardzo przyjemnie się go używało  Kupię ponownie. [pełna recenzja] 
2. Avon Baby mleczko nawilżające - mleczko do ciała dla dzieci. Przyjemnie nawilża, jest lekkie, nie tłuste ale trochę lubi się kleić. Nie kupie ponownie. [pełna recenzja]
3. Yves Rocher oliwka pod prysznic z olejkiem arganowym - nie pieni sie, nie natłuszcza ani nie nawilża. Dobrze, że to darmowa miniaturka. Nie kupię.
4. Oriflame Milk&Honey mydło w kostce - podoba mi sie zapach tego mydełka i jest wyczuwalny na dłoniach i w całej łazience. Myje, pieni się... ot mydełko. Nie wiem czy kupię ponownie. Chyba skuszę się na inne zapachy.
5. The Body Shop chocomania masło do ciała - mega tłuścioszek! Dobrze, że sie skończyło zanim zaczęły sie tutejsze upały. Na zimę może być fajne. Ale ceny masełek TBS to dla mnie przesada. Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]
6. No i 2 paczki tanich chusteczek dla dzieci.

Body:
1. Nivea Free Time shower cream - awesome gel! I don't like huge bottles like that, but I didn't get bored or tired of this one and loved to use it. I will buy again. [full review]
2. Avon Baby moisturizing lotion - a body milk for babies. It gives a nice moisture to the body, is light and not greasy, but like to get a bit sticky on the skin. Will not buy again. [full review]
3. Yves Rocher Shower oil with organic argan - doesn't foam, doesn't grease or moisture the skin. Good it was a free miniature. Will not buy.
4. Oriflame Milk&Honey soap - I like the fragrance of this soap and it stays on the hands and in the bathroom for a while. It foams, washes... as a soap. Dunno I am gonna buy it again. I think I'll try some other fragrances.
5. The Body Shop Chocomania body butter - super greasy thing! It is good it finished before the local heat arrived. For the winter it might be good. But the prices of TBS butters are definitely too high. Will not buy again. [full review]
6. And 2 bags of baby wet wipes.


Włosy:
7. Syoss Repair&Fullness szampon - szampon nie dla mnie. Wywołuje łupież, mimo iż włosy są po nim bardzo przyjemne. Skończył jako żel pod prysznic, a i tu średnio sie spisywał, bo miałam wrażenie że wysusza skórę. Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]
8. Elseve szampon do włosów kręconych - przyjemny szampon do codziennego użytku, ale nic specjalnego. Ładnie pachnie, pieni się, myje, nie plącze włosów. Nie wiem czy kupię ponownie. 
9. Garnier Frucits odżywka do włosów kręconych - spodziewałam sie czegoś bardziej wygładzającego, mocniejszego, a to taka lekka odżywka. Chociaż całkiem przyjemna, ale nie super. Nie dorównuje jednaj TEJ. Nie kupię ponownie.

Hair:
7. Syoss Repair&Fullness shampoo - not for me. It gives me dandruff, though the hair after are nice. It ended up as a shower get and even here wasn't the best. I think it was drying the skin. Will not buy again. [full review]
8. Elvive shampoo for curly hair - a nice shampoo for every day use, but nothing special. It smells nice, foams well, washes without tangling. I dunno if I am gonna buy it again.
9. Garnier Fructis conditioner for curly hair - I was expecting something more smoothing, stronger and it it just a light conditioner. Quite nice, but not super. Does not keep up with THIS one. Will not buy again.


Twarz (sam Avon :p )
10. Avon maseczka do twarzy z minerałami z Morza Martwego - mój hit i must have. Już mam kolejną. Oczyszcza, odświeża, nie wysusza. Kupie ponownie. [pełna recenzja] 
11. Avon żel do mycia twarzy 2w1 rumianek i mak - lobię krem do twarzy z tej serii. Żel jest całkiem przyjemny, delikatny, nie pieni sie za bardzo i jest średnio wydajny. Nie wysusza i nie podrażnia  Nie wiem jak radzi sobie z makijażem, gdyż używałam go tylko rano. Mam jeszcze jeden, ale więcej nie kupię.
12. Avon Anew Reversalist emulsja ze srebrnym kompleksem peptydowym - działanie dobre ale konsystencja strasznie tłusta  Bardzo wydajna. Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]
13. Avon Anew Genics skoncentrowane serum - bardzo je lubiłam. Dobrze nawilża, jest lekkie wiec nadaje się na cieplejsze dni na dzień i pod makijaż  Jest za to słabo wydajne. No i pojemność tylko 30 ml. Jak sie trafi w dużej promocji to kupię ponownie. [pełna recenzja]

Face (only Avon :p )
10. Avon Dead Sea minerals face mask - My all time favorite and must have mask. I already have another one. It cleanse, refresh the skin without drying it. Will buy it again. [full review]
11. Avon 2in1 chamomile and poppies face wash - i like the cream from this line. The gel is ok too. It's gentle, doesn't foam much and the efficiency is medium. But doesn't dry or irritate the skin. I don't know how it removes the makeup as I was using it only in the morning  I have another one and will not buy more.
12. Avon Anew Reversalist Night Sterling Emulsion - it works well, but the consistency sucks. Very efficient. Will not buy again. [full review]
13. Avon Anew Genics treatment concentrate - I really liked it. It moisture well, is light so it is good for warmer days and under the makeup. But it is very inefficient. And the capacity is only 30 ml. In a very big promotion I will buy it again. [full review]


Pozostałe:
14. Próbki podkładęw:
- Avon Magix odcień Ivory - bardzo fajny, lekki, pudrowy. Kupie jak zużyję ten co mam :)
- Avon Extralasting odcień Ivory - niby ten sam a jednak ciemniejszy. Nie kupię.
15. Probki perfum:
- Avon Eternal Magic Enchanted - za słodki dla mnie. Nie kupie.
- Avon Only Imagine - ten za to mi sie podoba, choć jest nietrwały. Zamówiłam perfumetkę
- Oriflame Enigma - ciężki, słodki, zupełnie nie w moim stylu. Nie kupię.
16. Mini błyszczyk z Avonu - dużo sie z niego nie wydobyło, ale fajnie nawilżał usta

The rest:
14. Foundation Samples:
- Avon Magix in Ivory - very nice, light, powdery. I will buy it when I finish the ones I have :)
- Avon Extralasting in Ivory - the same shade and still darker. Will not buy.
15. Perfumes samples:
- Avon Eternal Enchanted - too sweet for me. Will not buy.
- Avon Only Imagine - but this one I like, though it doesn't smell for a long time. I ordered the spray.
- Oriflame Enigma - too heavy and sweet for me. Not my thing. Will not buy.
16. Mini lip gloss from Avon - couldn't get out much from it, but it was moisturizing well.

Najlepszy produkt: Zdecydowanie maseczka Avonu z Morzem Martwym, żel pod prysznic Nivea oraz serum Anew Genics. 
Najgorszy produkt: Szampon Syoss.

Best product: definitely Avon mud face mask, Nivea shower cream and Avon Genics serum.
Worst product: Syoss shampoo.

Uff.... Koniec :)
Uff... The End :)

21 komentarzy:

  1. No i lecę sobie przypomnieć co pisałaś o serum Genics i chyba swoje otworzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To daj znać czy Ci sie tez spodobało (jak otworzysz)

      Usuń
  2. muszę w końcu zdecydować się na coś z serii planet spa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel do twarzy z Rumiankiem lubię, maseczka z MM mi osobiście wysuszyła kiedyś twarz i szczypało więc nie przepadam za nią, a chciałabym wypróbować żel pod prysznic NIVEA oraz odżywkę z GARNIER :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze tak na nią zareagowałaś. U mnie sprawdza sie rewelacyjnie i wiem, ze u wielu osób tez dobrze działa.

      Usuń
  4. Mam to masełko z TBS i chyba zostawię sobie na jesień po Twojej recenzji. Całe szczęście jeszcze nie otwierałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak będzie lepiej. Chyba, ze lato będzie chłodne ;)
      Geste jest i tłuściutkie.

      Usuń
  5. Nic jeszcze z Twojego denka nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore denko :) Ładnie poszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano całkiem ładnie :)
      (będzie można kupić nowe:p)

      Usuń
  7. anew nie dla mnie zbyt tłuste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze zima to ta emulsja nie była najgorsza. Kończyłam ja już w cieplejsze noce i jest zdecydowanie za tłuste.

      Usuń
  8. Oj szamponów Syossa nie lubię bardzo, miałam do nich dwa podejścia i kiepsko się to skończyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja im dawałam szanse 3, lub 4 razy i nic z tego.

      Usuń
  9. Mam ten szampon z SYOSS i nie zauważyłam takiej reakcji u mnie :) W sumie każdy też inaczej reaguje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać ma jakiś składnik, który mnie uczula.

      Usuń
  10. ładne denko :) widzę fanka avona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanka z przyzwyczajenia :) Niektóre kosmetyki maja fajne.

      Usuń
  11. nie widziałam jeszcze tej serii Elseve...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy ona jest dostępna w Polsce... może pod inna nazwa..

      Usuń