Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.06.2013

Zużyte w czerwcu. Finished in June.

Kolejny miesiąc, kolejna torba z pustymi opakowaniami leci do śmietnika (na plastiki żeby nie było :p). Do kilku produktów chętnie wrócę. Jest też kilka, które zużyłam bez większej przyjemności i za którymi tęsknić nie będę.
Oto całość:

Another month, another bag with empty bottles goes to the bin (for plastics of course). I will happy get back to a few of those products. But there is also some that I used with no big pleasure and I will not miss them
That's all of them: 



Twarz:
1. Avon Naturals Odżywcza maseczka maseczka do twarzy Miód i Mleko - przyjemna, nawilżająca maseczka. Nie jest super intensywna, ale buzię pozostawia miękką i gładką. 
Prawdopodobnie kupię ponownie. [pełna recenzja]
2. Avon Clearskin Maseczka głęboko oczyszczająca pory z glinką i kwasem salicylowym 0,5% - mocna, oczyszczająca maska glinkowa. Taka jakie lubię. Dla niektórych może być zbyt intensywna, ale mi pasuje. Świetnie oczyszcza. Kupię ponownie. [pełna recenzja]
3. Ziaja - Sopot Spa krem pod oczy wygladzajacy 30+ - lekki, nawilżający krem. Dla mnie zbyt delikatny. 
Nie kupie ponownie. [pełna recenzja]
4. Alterra z rumiankiem balsam do ust - bardzo fajny balsam. Gęsta, treściwa konsystencja, przyjemny zapach. Zostawia przyjemną warstwę na ustach. 
Kupię ponownie.
5. Próbeczka podkładu Avon Luxe - fajnie kryje, ale podkreśla suche skórki, a po jakimś czasie strasznie świeci się strefa T. Zdecydowanie nie na lato. No i kolor trochę za ciemny (Nude Bodice). 
Nie kupię.

Face:
1. Avon Naturals Nourishing milk and honey Face Mask - a nice, moisturizing mas. It is not super intensive, but it leaves face soft and smooth. Will probably buy it again. [full review]
2. Avon Clearskin Pore Penetrating Clay Mask - intensive, cleansing, clay mask. Just the way I like it. But for some it can be too strong. Cleanses really well. I will buy again. [full review]
3. Ziaja - Sopot Spa Smoothing Eye Cream 30 + - light, moisturizing cream. Too light for me. Will not buy again. [full review]
4. Alterra with chamomile - very cool lip balm. Thick, rich consistency, nice fragrance. It leaves a nice film on lips. Will buy again.
5. A sample of Avon Luxe foundation - gives a nice coverage, but shows dry skins and after a while the skin shines a lot. Not for summer for sure. And the colour is too dark (Nude Bodice). Will not buy.



Włosy:
6. Barwa - woda pokrzywowa w mgiełce - po dwóch opakowaniach nie zauważyłam zmian we włosach. 
Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]
7. Syoss Substance&Strength odżywka - przyjemna, lekka odżywka. Mało wydajna ze względu na konsystencję. Nie obciąża, wygładza. To już drugie opakowanie, wiec nie wiem czy kupię ponownie. [pełna recenzja]
8. Yves Rocher Szampon do włosów blond - średnio wydajny szampon. Dobrze myje, nie plącze włosów, chociaż po wyschnięciu mogą być trochę wysuszone. Nie do końca się u mnie sprawdził. 
Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]
9. Avon Advance Techniques Serum na zniszczone końcówki - używam go od lat. Znalazłam lepszy produkt, choć nadal uważam ze serum jest bardzo dobre. Wygładza, zapobiega puszeniu i pięknie nabłyszczacza włosy. 
Prawdopodobnie kupię ponownie. [pełna recenzja]

Hair:
6. Barwa - Nettle water in mist - after two bottles of this product I didn't notice any change in my hair. Will not buy again. [full review]
7. Syoss Substance&Strength hair conditioner - nice, light conditioner. Not very efficient cause of the consistency. Doesn't make the hair heavy or greasy. This is the second bottle, so I dunno if I am gonna buy it again. [full review]
8. Yves Rocher Shampoo Golden Highlights - Blond Hair - average efficiency. Washes well, doesn't tangle the hair but after they are dry they seem more messy. Didn't quite work for me. 
Will not buy again [full review]
9. Avon Advance Techniques Daily Shine Dry End Serum - I have been using this for years. I have found a better product, though I still think this is a very good serum. Soothes the hair, prevents all the frizz and lovely shines the hair.
Probably will buy it again. [full review]



Ciało:
10. Kolejne mokre chusteczki - nie będę się rozpisywać - tanie, mokre i się spisują.
11. Nivea Pure Invisible dezodorant w kulce - ładny zapach, średnie działanie. Nie przepadam za tą wodnistą konsystencją. Mam jeszcze jedno opakowanie.
Więcej nie kupię.
12. Avon Skin So Soft Skindisiac balsam do ciała - mocny, perfumowany zapach z mocno wyczuwalnym alkoholem. Pewnie dlatego chłodzi po nałożeniu na skórę. Szybko się wchłania, dobrze nawilża, zawiera bardzo maleńkie drobinki rozświetlające. To jakaś limitka i chyba już go nie ma w katalogu.
Nie kupię ponownie.

Body:
10. Another wet wipes - no need to write more - cheap, wet and they work
11. Nivea Pure Invisible deodorant - nice fragrance, average protection. Not a fan of that watery consistency. I have another bottle and will not buy more.
12. Avon Skin So Soft Skindisiac body lotion - strong, perfumed fragrance with a strong alcohol scent. Probably that's why it gives some cooling effect on the skin. It absorbs fast, moisture well and has very tiny shiny bits. I think its some limited edition and it's not available anymore.
Will not buy again.

To wszystko. Miałyście któryś z tych produktów? Jak się u Was spisał?
That's all. Did You have any of those products? Did it work for You?

15 komentarzy:

  1. Serum z Avonu faktycznie jest dobrym kosmetykiem. Maseczka z Clearskin również uważam, że doskonale działa ale jak zauważyłaś jest trochę mocna i nie zawsze można jej użyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wypatrzyłam sobie kilka rzeczy, które z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tych produktów ;)
    Przeczytałam kiedyś na jednym z blogów, że balsam z Alterry spisuje się bardzo dobrze jako odżywka do rzęs :D wystarczy zakupic nową szczoteczkę, muszę w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym sposobie nie słyszałam :p

      Usuń
  4. mnie serie SSS zawsze skutecznie odrzucały, jeden i ten sam zapach, bleee..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez różowy tez mi nie pasuje - za mocny. Fioletowy kiedyś mi się podobał. Nie wiem, czy jest ciągle ten sam.

      Usuń
  5. gratuluję zużyć :) kiedyś przez długi czas używałam tego serum na końcówki Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no całkiem spore to denko :) u mnie w tym miesiącu będzie denko po raz pierwszy ale chyba nie aż takie duże :) na maseczke z Avonu oczyszczającą poluje i musze zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię tą pomadkę Alterry. :) No i serum na końcówki z Avonu ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego z tych produktów ale słyszałam, że to serum do włosów z Avonu jest bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się zastanawiałam czy wziąśc ten balsam z AVON ale w końcu skapitulowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem spore denko.
    kremy pod oczy z firmy ziaja u mnie sprawdzają się bardzo dobrze; obecnie kończę wersję z kozim mlekiem i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tę odżywkę z Syoss:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Konkretne denko ;) Nie miałam nic z tych kosmetyków, ale zapach tej maski mleko i miód znam i bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń