Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.06.2013

Yves Rocher - szampon przywracający blask. Radiance Shampoo.

Dzisiaj będzie bez wstępu  Jest tak gorącu, że palce kleją mi się do klawiatury... a prognozy zapowiadają nawet 38 stopni w piątek :/

No introduction today. It's so hot that my fingers get stuck to the keyboard .. and prognosis say something about 38 degrees on Friday :/ 


Szampon przywracający blask
ROŚLINNA PIELĘGNACJA WŁOSÓW

"Efekt dla urody - Włosy są pełne blasku i witalności.
Składnik aktywny - Nagietek: przywraca blask, łagodzi
Zalety produktu = Formuła bez silikonu sprawia, że włosy są lekkie.
Odpowiedni dla każdego rodzaju włosów.

Stosowanie
Nakładać na zwilżone włosy.
Masować delikatnie przez 2 minuty. 
Obficie spłukać wodą.
Unikać kontaktu z oczami.

Więcej o składniku aktywnym
Nagietek pochodzący z krajów śródziemnomorskich, tradycyjnie stosowany jest ze względu na swoje właściwości łagodzące. Nagietek pochodzący z ekologicznych upraw w La Gacilly ma właściwości łagodzące i przywracające włosom blask.

Sekret urody
Aby włosy były lśniące, spłukuj je letnią wodą, żeby zamknąć łuski włosów."


Opakowanie: standardowa, okrągła butelka z grubego plastiku. Jest prześwitująca i bardzo ładna. Jest to starsza wersja o pojemności 200 ml. Obecnie dostępne są większe, płaskie butelki o pojemności 300 ml za tą samą cenę :)
Zapach: ziołowo-kwiatowy, świeży. W moim typie :)
Konsystencja gęstego żelu. Wygodna w użyciu, dobrze się pieni, chociaż wydajność mogłaby być lepsza. 


Działanie: Od razu powiem, że ten szampon jest chyba najlepszym szamponem Yves Rocher jaki testowałam, a kilka rożnych już zużyłam. Dla mnie i moich włosów jest super. Nie plącze ich podczas mycia, nie wysusza, ale tez nie pozostawia na włosach niczego, co mogłoby je obciążać, czy przetłuszczać. Po prostu bardzo dobrze, ale delikatnie je myje. Nabłyszczenia nie zauważyłam, ale ciesze się że nie wywołał u mnie łupieżu. Stosuję go codziennie i żałujęże moja butla nie jest większa.
Kupię ponownie. 

Botanical Hair Care Vitality & Radiance Shampoo

BOTANICAL HAIR CARE

The packaging: standard, round bottle made of thick plastic. It is see through and pretty. My one is still he older version with 200 ml capacity. Now they are available in a larger, flat bottler with 300 ml capacity and the same price :)
Fragrance: flowery-herbal, fresh. My type :)
Consistency if a thick gel. It's easy to use, foams well,though the efficiency could be better.
Result: I'll say it straight. It is probably the best Yves Rocher shampoo I have tried so far, and I have used a few different ones already. For me and my hair its great. It doesn't tangle them while washing, doesn't dry them but also doesn't leave anything on my hair that could make them flat, heavy or greasy faster. I didn't notice any super shine effects, but I am glad it didn't give me dandruff. I use it every day and I wish I had the bigger bottle.
I will buy again.

Skład/Ingredients:

4 komentarze:

  1. Mam od nich kupon na dwa szampony 400 ml każdy po 19,90 zł - z ciekawości go wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam szamponów z IR, ale własnie mam kilka na oku może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam ich szamponów, mam jedynie odżywkę i jestem nawet zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń