Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.06.2013

P2 - 540 Poetic


Mój pierwszy lakier P2 (mam jeszcze jeden, pokażę innym razem). Wszystko dzięki Andrei :) 
Nie znam osobiście firmy, nie miałam kontaktu z ich produktami, wiec nie wiedzialam czego sie spodziewać. Chociaż naczytałam się o ich lakierach sporo i mam straszna ochotę na pisaki!
Lakier wypadł bardzo dobrze. Kolor jest śliczny  fioletowy, kremowy. Pędzelek plaski ale nie bardzo szeroki - przyjemny w obsłudze. Lakier ma świetną konsystencję, taką miękką jakby żelową. Nie jest gesty, nie smuży, szybko schnie i kryje przy 2 warstwach. 
Na zdjęciu: 2 warstwy + baza (Joko Ceramiczny nano utwardzacz)


My first P2 nail polish (I have one more but I'll how it some other time). All thanks to Andrea :).
I don't know the brand, never had the chance to use any of their products so I didn't know what to expect. Though I read a lot of good things bout the polishes and I really want the sandy ones!
The polish came up really well. The colour is beautiful, creme purple. The brush is flat, but not very wide - nice to work with. The polish has a great consistency, like gel or something. Not too thick, doesn't streak and gives a full coverage with two coats.
On photos: 2 coats + base coat (Joko ceramic hardener)


Zauważyłam, że w sieci jest sporo zdjęć, na których wygląda on jak niebieski lakier. On nie jest niebieski. To fiolet... jak shake jagodowy. Ale na zdjęciach lubi pokazywać sie z niebieskiej strony ;)

I noticed that there is a lot of photos online where it looks like a blue polish. It is not blue. It is purple... like a blueberry shake. But on the pictures it shows its blue side ;)

14 komentarzy:

  1. Posiadam go i jestem z niego bardzo zadowolona. Kolor jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny lakier, taka gładziutka tafla :) kolor też piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny fiolet... taki niebanalny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. So happy you like it! The P2 sand polishes are definitely pretty cool, and for the price you can't go wrong.

    OdpowiedzUsuń