Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.06.2013

Na górze róże, na dole... brokat.

Uwaga - długi post z masą zdjęć ;)
Careful - long post with a ton of photos ;)

Na pokazywanym niedawno lakierze piaskowym wykonanym metodą domową [KLIK] postanowiłam coś jeszcze zmalować. Maszyna losująca wybrała róże. Musze przyznać że bardzo fajnie się je malowało farbką akrylową na matowej, chropowatej powierzchni. A że farba po wyschnięciu jest też matowa, to cały manicure taki własnie wyszedł. 


On a DIY sand polish that I was showing You  not so long ago [CLICK] i decided to paint something else  A fate chose roses. I have to say that it was so easy to paint the with the acrylic pain on top of the mate, rough surface. And since the paint also dries into matte, the whole mani came up like that.





Efekt bardzo mi eis podoba, chociaż bez dodatkowego top coatu jest strasznie nietrwały. Przy każdorazowym myciu rąk róże blakły. 
Usuwanie tez nie było zbyt łatwe. Na bazie peel-off powinno pójść szybko, a jednak całość bardzo się kruszyła i rwała.




I really like the effect, though without any extra top coat it doesn't last long. The roses were fading eve time I was washing my hands.
Removing wasn't easy neither. On the peel-off base it all should go smooth, but instead of that it was crumbling and breaking into peaces.



Dla porównania paznokcie na drugiej dłoni pokryłam dwoma warstwami błyszczącego top-coatu. Brokat lśni jak oszalały, a i róże są intensywniejsze. Trwałość tez dużo lepsza i usuwanie praktycznie bezproblemowe. Wizualnie jednak bardziej podoba mi się matowa wersja.




To compare I applied two coats of a shiny top coat on the nails of my other hand. The glitter shines like hell and the roses are more vivid. The durability is much better and removing was super easy. I still prefer the mate effect more.




Oto co zostało :p
That what's left.



Ktora wersja bardziej Wam się podoba?
Which version You like more?

22 komentarze:

  1. Jak pięknie :) Mi zdecydowanie bardziej podoba się wersja matowa. Muszę pokombinować coś ze swoimi lakierami i brokatem i stworzyć podobne cudo. Ta kolorystyka mi się bardzo podoba. Identyczny lakier z P2 mam, więc muszę tylko brokat odpowiedni znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz spróbować z innym kolorem :) Bedzie coś nowego.
      Brokat kupiłam w Chińskim sklepie w takim wielopaku z małymi słoiczkami.

      Usuń
  2. Ależ cudo Ci wyszło! Baza piękna, wzorek cudny. Wzroku oderwać nie mogę! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie za dużo wsyztskiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo bogato... przyznaje.

      Usuń
  4. bardzo mi się podobają obie opcje :) masz talent !

    OdpowiedzUsuń
  5. matowa ładniejsza, choc sama matu nie noszę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ślicznie to wygląda na pazurkach :)
    Chyba bardziej przypadła mi do gustu wersja matowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. jej... jakie cuda :D
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne, genialne
    zrób mi takie
    prosze prosze prosze! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze pięknie Ci wychodzą paznokcie, wzorki bajeczne i cały czas żałuję że ja niestety nie potrafię tak pięknie zdobić paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować nie zaszkodzi. Róża to łatwiejszy motyw do zmalowania.
      Wystarczy cienki pędzelek (ewentualnie wykałaczka) i czarna farbka.

      Usuń
  10. podobają mi się obie wersje, choć matowa fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, ale pięknie, obie wersje są super

    OdpowiedzUsuń
  12. You are invited to my "International Giveaway sponsored by Naked Minerals."

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/06/international-giveaway-by-naked-minerals.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie wersja matowa bardziej przyciąga mój wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Matowe róże są mega cudne!! :D
    Też muszę spróbować, może się uda wykałaczką zrobić takie ładne róże :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne! nie wiem dlaczego ale wersja z topem podoba mi się bardziej. Strasznie lubie efekt szkła a u Ciebie to wygląda jak żel.. ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  16. That purple is gorgeous - can't decide if I like it more textured or glossy.

    OdpowiedzUsuń