Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.06.2013

Majowe zdobienia. May's nail art.


No i znowu kruchutko. Tylko 4 manicure udało mi sie wykonać. Cóż, nie mam wymówki .. lenistwo i tyle :p
Ale tez dlatego, ze dwa pierwsze podobały mi st tak bardzo, że nasilam je aż do zdarcia.

And again very poorly  Only 4 manicure I managed to make. Well, I don't have any excuse... I am lazy :p
But it is also because I like those two first ones so much that I was wearing it till the very end.

W skrócie:

Użyłam ponownie naklejek wodnych i tym razem wyszło bardzo fajnie [KLIK]
I used some water decals again and this time it came up quite nice [CLICK]



I naturalnych piórek. Nie było to takie trudne, jak mi sie zdawało. Efekt Super [KLIK]
And some natural feather. It wasn't as hard as I though it would be. Awesome effect. [CLICK]



Kolejne dwa zdobienia mniej mi sie podobają. 
The following two manis I like less.

Paseczki z użyciem taśmy [KLIK]
Stripes using tape [CLICK]



I słodkie babeczki [KLIK]
And sweet cupcakes [CLICK]



I tyle. Miłego wieczoru życzę :)
And that's it. Have a nice evening :)

9 komentarzy:

  1. Te babeczki ♥ nic tylko schrupać!

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się te z naklejkami wodnymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. babeczki strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. paznokietki z naklejkami wodnymi piękne i babeczki przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdecydowanie najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdobienia robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie bardo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń