Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.06.2013

Golden Rose - Paris 225


Nareszcie coś miętowego... choć nie do końca mięta. Lakier jest bardziej zielony i trochę za ciemny aby go nazwać miętowym. Ale jest landy, jasny i świeży. Lakier zwiera bardzo delikatny zielony shimmer. Na paznokciach słabiej widoczny niż na zdjęciach.
Kolor super, jednak konsystencja mnie zawiodła. Musiałam nałożyć 3 warstwy, aby uzyskać efekt na zdjęciach. Mimo to, nadal w niektórych miejscach są niewielkie smugi. Schniecie ok przy dwóch warstwach. Po nałożeniu trzeciej lakier dosyć długo pozostaje miękki (ale suchy), wiec trzeba uważać aby go nie zadrzeć ani nie narobić sobie odcisków. 
Pędzelek wąski, okrągły  - nie w moim typie. 
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Joko ceramiczy nano utwardzacz)


Finally Something minty... but not a quite mint colour. It's more green and a little too dark to call it mint. But it is very nice, light and fresh. The polish has a very delicate green shimmer. More visible on the photos than on the nails.
The colour is awesome, but the consistency disappoint me. I had to apply 3 coats to get the effect on the photos and there are still some smudges visible. drying time is good with two coats. After the third one it stays soft (but dry) for quite a long time and You have to be very careful not to tear it or get some unwanted stamps on it.
The brush is round and think - not my type.
On photos: 3 coats + base coat (Joko ceramic hardener)


Wg Was to mięta, czy nie mięta?
What do You think: mint or not mint?

Przy okazji chciałam Was zaprosić na bloga talon-ted gdzie Eugenia zorganizowała świetne rozdanie [KLIK] ;)

Also I would like to invite you to talon-ted blog where Eugenia organized a cool giveaway [CLICK] ;)

21 komentarzy:

  1. Mam go i bardzo lubię, pędzelek mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardziej pasują te szerokie.. szybciej się maluje :p

      Usuń
  2. mam dość podobny :) w kolorze 217 - jest troszeczkę bardziej trawiasty (ciemniejszy) i nie ma brokaciku w sobie :) dla mnie fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az sobie go poszukałam :) Tez bardzo ładny!

      Usuń
  3. uwielbiam ten kolor <3 jedna z ładniejszych mięt w mojej kolekcji :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest śliczny :)
    Powodzenia w rozdaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę nie przepadam za takimi kolorami, ale ten bardzo mi się podoba- ten shimmerek powala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś ma słabość do shimmerkow to ma przechlapane :D

      Usuń
  6. Mam go, ale to słabe krycie doprowadza mnie do szału :(

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek ma bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie mięta ;) kolor bardzo ładny, ale te 3 warstwy to nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. odcień lakieru bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam go i bardzo lubię :)
    nie jest to mięta- fakt, ale sama kupiłam go szukając właśnie miętowego kolorku :)
    i jest to chyba jedyny lakier, w którym shimmer mi nie przeszkadza :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie mam go na paznokciach i bardzo lubię, chociaż też nie do końca powiedziałabym, że to klasyczna mięta. Muszę się rozejrzeć za taką tradycyjną wśród lakierów GR :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w tym kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny!:) Mam podobny kolorek od GR;)

    OdpowiedzUsuń