Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.06.2013

Essence - Me & My ice cream (zapowiedz/preview)


Oto kilka nowych produktów od Essence na tegoroczne lato. Kolekcja w lekkich jak sorbety owocowe kolorach. Popatrzcie.
Dostępna bezie w lipcu 2013.

Here's a few new products from Essence for this summer. A collection in light as a fruit sorbet colours. Have a look.
All available in July 2013

Lip Balm 1,99 €*
01 ice, ice baby, 
02 icylicious 
03 ben & cherries

Nail polish1,79 €*
01 ben & cherries, 
02 always in my mint, 
03 ice, ice baby 
04 icylicious

Baked eyeshadow 2,79 €* 
01 cone head, 
02 icylicious
03 always in my mint.

Cream blush 2,79 €*
01 ice bomb

Shimmer pearls 3,29 €*
01 i-cy u

Nail topping sticker1,99 €*
01 rainbow sprinkles
Hand wipes1,29 €*
01 i scream ice cream

Spodobały mi się jedynie lakiery (a jakze) i perełki rozświetlające. Co Wam wpadło w oko?

I like the nail polishes (what else) and the shimmer pearls. Anything You like?

*cena sugerowana/suggested retail price

15 komentarzy:

  1. Rozświetlacz będzie mój, na na na. Chyba że nie będzie tej limitki u nas, wtedy pogryzę fotel albo dwa, o. :P Urocze jest to opakowanie. Od razu na myśl przyszły mi koreańskie kosmetyki.
    Cienie prawdopodobnie będą wyglądały podobnie na oku, bo nie różnią się od siebie jakoś strasznie.
    Może skuszę się na ten różowo-niebieski (zielony?) balsam do ust, ale to raczej dlatego, że też słodko wygląda, a nie dlatego, że wierzę w jego świetne właściwości pielęgnujące. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również w oko wpadły lakiery i perełki, ciekawe jak prezentować się będą na żywo

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wierzę, ale najbardziej spodobały mi się... naklejki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery fajne, ciekawa jestem jakości perełek. Balsamy do ust wyglądają przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta limitowanka mi wpadła w oko, lakiery, perełki i ciekawa jestem tych cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolory lakierów są zabójcze
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. rozświetlacz i lakier brzoskwinowy i miętowy

    choć balsamy do ust wyglądają też uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te cukiereczkowe naklejki są boskie

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz od dawna podoba mi się dosłownie wszystko, mam nadzieję, że ta limitka do nas dojdzie w całej okazałości.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładne kolory lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lakierki i balsamy do ust, cała seria taka cukierkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. o mamo najbardziej podobają mi się te balsamy do ust!! muszę je wszystkie mieć!!
    lakiery też! choć mam wrażenie że już mam takie kolory :P ale pewnie i tak jakiś kupię. jak ta limitka w ogóle do nas trafi..

    OdpowiedzUsuń
  13. lakiery mają cudowne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń