Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.06.2013

Essence - 66 Most Wanted

A co ja takie starocie wygrzebuję? Nie wiem, czy on jeszcze jest w sprzedaży... na pewno był kilka lat temu...
że go mam akurat na paznokciach, to też postanowiłam pokazać  bo na bloga do tej pory nie zawitał. 
Wiem, że wiele z Was dzieli lakiery ze względu na pory roku. Ja tego nie robię i mimo, że u mnie jest dzisiaj 27 stopni i palące słonce, paznokcie mam w odcieniu taupe.

Zdjęcie tradycyjnie przy oknie z widokiem na sąsiadów.
A photos as always by the window with a view to my neighbors.

Jakościowo lakier jest bardzo dobry. Kryje przy 2 warstwach, szybko schnie i nic się z nim nie dzieje pomimo wieku. Pędzelek wąski i okrągły - ciesze, się ze Essence je zmieniło. Chociaż nie jest najgorszy.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Joko ceramiczny nano utwardzacz)


What am I doing digging out those oldies? I dunno if it still available anywhere... for sure it was a few years ago...
And since I have it on my nails right now I decided to show it, because it didn't have a chance to pop on the blog.
I know that many of You divide polishes to match the seasons. I don't do that and despite I have burning hot sun today and 27 degrees outside my nail are taupe.


The quality of this polish is really good. It gives a full coverage with two coats, dries fast and nothing bad is happening to it despite it's age. The brush is thin and round - I am glad Essence changed those, even if it not so bad.
On photos: 2 coats + base coat (Joko ceramic hardener)

11 komentarzy:

  1. Mam z tej serii brzoskwinię, z tego co wiem ta seria jest już wycofana a szkoda bo miała bardzo ładne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy, jednak ja należę do tej grupy,która jednak dzieli kolorki na pory roku
    choć nie ukrywam, że gdy pogoda nie dopisuje, mam ochotę dopasować mani do humoru :)
    a ten jest bardzo ładny, taki trochę czekoladowy :)
    ciekawe, jakbym się nim czuła?

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś podobny kolorek z golden rose

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio przegrzebuję przecenione, wycofane limitki, gdzie można znaleźć takie cudeńka własnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki błysk ! piękny kolor, wspaniale się prezentuje na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładny :D idealny na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go :) jest piękny :) niestety essence wycofało ze sprzedaży chyba wszystkie lakiery multi dimension już jakiś czas temu

    OdpowiedzUsuń