Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.06.2013

Essence - 129 The Boy Next Door


Lubię w tych lakierach to (oprócz kolorów), że nakrętki maja kolor lakieru. Niby nic, bo na jakość lakieru nie ma wpływu, ale jakoś przyjemnie sie ich używa i cieszą oko. No i jeśli poustawiam je pionowo w szufladzie, bo tak je trzymam, mogę je od siebie odróżnić. 
A lakier tez jest fajny. Jeszcze sie na Essence nie zawiodłam, jeśli chodzi o lakiery. U mnie długo trzymają, nie odpyskują, szybko schną i maja wygodny puchaty, plaski pędzelek. 
Kolor tego to taki jasny granat. Bez drobinek, kryje przy 2 warstwach. Bardzo mi sie podoba :)
Na zdjęciu: 2 warstwy + baza (Joko ceramiczny nano utwardzacz)


The thing I like about those polishes (besides the colors) is that they have the caps in the colour of the polish. Its a small detail and doesn't influence the quality of the polish, but it is somehow nice to use and look at. And if I place them standing in my drawer, 'cause that's how I store them, I can distinguish them from each other.
And that polish is nice too. Essence didn't disappoint me yet, if it comes to nail polishes. They last long on my nails, don't chip, dry fast and have a large, flat brush.
The colour of this one is a lighter navy blue. No shimmer in it, it's opaque with 2 coats. I like it :)
On photos: 2 coats + base coat (Joko ceramic hardener)


10 komentarzy:

  1. Uuuuu bardzo fajny !! Trochę przypomina mi kolor jeansów :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ja też właśnie zakupiłam brokatowy różowy, jasny róż oraz księżycowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek, u mnie ostatnio essence się nie sprawdza - dość prędko odpryskuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor taki głęboki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny, taki jeansowy :)
    i cieszy mnie to że bez drobinek :)
    a że nakrętki kolorowe to moim zdaniem mega plus!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super jest ten kolor. wszyscy mnie kuszą lakierami. postanowiłam nie kupować tłumacząc sobie, że mam ich już za dużo. nie wiem jak długo wytrzymam :D

    OdpowiedzUsuń