Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.06.2013

Dzikie Wyzwania - TYGRYS. Wild challenge - TIGER.


Ni to tygrys, ni to zebra. Miał być tygrys. W sumie dwa, bo i biały i ten bardziej pospolity. Pierwszy raz malowałam tygrysie paski na paznokciach. Chyba nie jest źle. 

Manicure wykonany na potrzeby Dzikiego Wyzwania organizowanego przez Orlice [KLIK]
Baza jest biały lakier Cliché Branco oraz pomarańczowy lakier Avon Art Orange (uwielbiam go). Paski namalowałam czarną farbką akrylową i pokryłam top coatem.



Is it a tiger, or a zebra? It was supposed to be a tiger. Two tigers actually: the white one and the more common one. It is the first time I was paiting tiger stripes on my nails. I think it's not that bad.

This manicure was made for a Wild Challange organized by Orlica [CLICK]
The base is white polish Cliché Branco and orange from Avon Art Orange (I love this one). The stripes I painted with acrylic paint. Everything sealed with a top coat.






Moja inspiracja:
My inspiration:



Oto pozostałe tygodnie. Jakby ktoś jeszcze chciał sie zgłosić to zapraszam do Orlicy :)
The other weeks: If someone else would like to join, You can do that on Orlica's blog :)


12 komentarzy:

  1. Zdobienie rewelacyjne, jest faktycznie dziko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow fantastycznie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, super, a inspiracja na fotce słoooodka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrzowsko! nie wierze ze to pierwszy raz :P

    OdpowiedzUsuń
  6. jak na pierwszy raz to rządzisz!
    wzorek jest genialny!
    a interpretacja jest świetna :)
    tygryski <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wooow! ale mi się te tygrysie kolory i pręgi podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie, lubię takie wzory

    OdpowiedzUsuń