Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.06.2013

Dzikie Wyzwania - PAPUGA. Wild challenge - PARROT.


To już trzeci tydzień Dzikich Wyzwań. Tym razem papuga pojawia się na blogach - czas na moje papuzie paznokcie. 
Zdobienie wykonałam akwarelami. Bazą jest biały lakier Cliché, całość pokryta top coatem Lovely. Akwarele jeszcze się pojawia... bo mi się spodobało jaki dają efekt na paznokciu :)


It is already a third week of Wild Challenges. This time parrot shows up on blogs - time for my nails then.
I used aquarell for the pattern. The base is a white polish from Cliché. Everything sealed with a Lovely top coat.



Inspiracja:
Inspiration:

Wszystkie papużki będzie można zobaczyć za kilka dni na blogu Orlicy.
All little parrots will be shown on Orlica blog in a few days.


Za tydzień flaming :)
Next week flamingo :)

31 komentarzy:

  1. Brakuje mi słów :) Coś pięknego :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te skrzydła! ale akwarele? pierwszy raz widzę pomalowane nimi paznokcie. i nie mogę uwierzyć. a top naprawdę ich nie rozmazuje? (chociaż przecież widzę że nie. ale to niewiarygodne :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano nie :)
      O dziwo akwarele świetnie wysychają na lakierze i można spokojnie nałożyć top coat, bo inaczej to przy myciu rak wszystko zejdzie ;)

      Usuń
  3. Mega! Strasznie mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Ja nie wiem jak ty tak umiesz pomalować paznokcie ) Ja choćbym stawała na głowie to nie ma szans żebym coś takiego stworzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadanie wykonane idealnie kolorki przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Nawet nie wiesz jak bardzo mi się ten mani podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super! Rewelacyjne, pierwszy raz widzę paznokcie, których inspiracją była papuga! Bardzo mi się podobają. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  8. o żesz... co za efekt!
    kupiłaś mnie! świetnie wyszło :D
    papuga oczywista, interpretacja oryginalna i niebanalna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie się prezentują! nie pomyślałabym, że akwarele tak cudnie mogą wyglądać na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne :D I to akwarelami :D kurczę chyba zaraz przeszukam dom w poszukiwaniu jakiś starych akwareli :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie wykonane, takie perfekcyjne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne i pomysłowe zdobienie! Podziwiam za wyobraźnię

    OdpowiedzUsuń
  13. no zakochałam się ! niesamowite podejście do tematu :) !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło cudownie:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałaś świetny pomysł! super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł :) manicure wyszedł odlotowy :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale bajka! ♥
    Chętnie poczytam coś więcej o tych akwarelach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z całej galerii papugowego wyzwania u Orlicy Twoje zdobienie podoba mi się najbardziej, jest fantastyczne! :D
    Napisz proszę coś więcej o akwarelach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! :)
      Na pewno napisze coś więcej i pewnie pokażę tez jakiś tutorial. Spodobały mi się te farbki.

      Usuń
    2. jestem tego samego zdania!

      Usuń
  19. pomysł i wykonanie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie, bardzo mi się podoba taka wersja zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  21. przeswietnie, wygląda jak namalowane farbami, a nie jakimiś lakierami.. coś pięknego, prostego ale urzekającego. Ogromny plusior! :)

    od razu dodaję do obserwowanych, żeby być na bierząco z twoimi wytworami :D
    Oczywiście zapraszam też do siebie, jak się spodoba to kliknij, będzie mi raźniej! ;) Buźki i do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń