Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.06.2013

Dzikie Wyzwania - KAMELEON. Wild challenge - CHAMELEON.


Tydzień drugi w projekcie "Dziekie Wyzwania" to kameleon. Lubie kameleony, chociaz nigdy żadnego nie miałam. Przeglądając grafiki w googlu napatrzeć sie nie można ile to cudnych kolorów i wzorów mogą mieć. 

The second week for the "Wild Challenge" is chameleon  I like them, though never had one. Browsing though the Google graphics I couldn't stop looking at the gorgeous colours and patterns they can have.



Na paznokciach chciałam osiągnąć imitacje ich skory w powiększeniu. Prawie sie udało :p W pewnym momencie kropkowania przypomniał mi sie kameleon Gaudiego... zawsze to jednak kameleon.

On my nails I wanted to get the skin imitation. Almost got it :p At some point of dotting I remembered Gaudi's chameleon... always a chameleon though.



Z daleka efekt jest lepszy.
For a distance the effect is better.


Nie tylko B. lubi zapach lakieru do paznokci :p hihi pomocnica...
Not only B. likes the nail polish smell :p hahah little helper...


Inspiracja:
My inspiration:

W następnym tygodniu papuga :) Wszystkie Kameleon będzie można zobaczyć po zakończeniu tygodnia u Orlicy.
Next week - a parrot. All cameleons You will be able to see on Orlica's blog.

33 komentarze:

  1. świetny efekt ;) nie pomyślałabym, że z samych kropek można mieć taki super mani ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kropek można prawie wszystko!

      Usuń
  2. Cudownie wyszedł Ci ten mani ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pazurki :) Bardzo fajnie Ci wyszedł tydzień kameleona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Juz zaczynam obmyślać kolejny tydzień :p

      Usuń
  4. jak zobaczyłam miniaturkę u siebie w blogrollu to myślę "no to musze być jakieś naklejki" a Ty to sama nakropkowałaś ! efekt jest świetny strasznie mi się podoba :) jak ja maluje pazurki to moja kotka chodzi dookoła mnie i potem mam poprzyklejane jej włosy do płytki ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie dzisiaj wdrapywała na kolana i gryzła po rekach... łobuz jeden :p

      Usuń
  5. niesamowite...na poczatku myslałam, że to jakiś wzór z blaszek, póxniej że to brokaciki, aż wreszcie dojrzałam cieniowane kropki...szacun ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdobienie, że też wcześniej na to nie wpadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie takie stworzonka, na wzorek fajny, pewnie troche pracochłonny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom poszło całkiem szybko :)

      Usuń
  8. Jak pięknie :D Dla mnie bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się efekt, w sumie to nawet nie pomyślałabym o takim sposobie, ale pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście z daleka efekt lepszy, bardzo mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ekstra! Kameleon to trudny motyw, a Ty poradziłaś z nim sobie po mistrzowsku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z tym, że mój blog nie wyświetla się na liście to pewnie przez moją zmianę adresu :( trzeba chyba od-obserwować i ponownie zaobserwować :(

      Usuń
  12. wow, jestem pod wrażeniem, świetna robota

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam za robotę jaką przy tym wykonałaś! Mi by się nie chciało :p Ale dla efektu warto.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie wyszło Ci to zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zachwycona twoją interpretacją wyzwania "kameleon". Paznokcie wyglądają nieziemsko, naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł na pomalowanie paznokci ! :) Wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie , super dobrałaś kolorki lakierów :D podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale świetnie Ci wyszły te kropeczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kameleon! Podoba mi się chyba najbardziej ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń