Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.06.2013

Dawno nie pokazywałam włosów... I didn't show my hair in a while...

... dlatego dzisiaj będzie o nich własnie. Krotko i na temat. 
Ostatnio pokazywałam je w grudniu [KLIK], kiedy to zostały podcięte i pofarbowane. Od tego czasu nie nakładałam farby. Myślę nad ciemniejszym kolorem dla odmiany.
W maju zostały jednak bardziej wycieniowane, bo takie długie mnie meczą  Staja się bardziej przyklapnięte ciężkie i nudne. Nożyczki poszły w ruch i tak po kilku dniach i kilku poprawkach jest tak jak lubię. 


... thats why today will be about them. Quick and to the point.
Last time I showed You my hair in December [CLICK] when I ut them a bit and put a fresh colour. Since them I dint use any other hair paint. I am thinking about some darker shade for a change.
In May I did some layers, cause that long hair tend to make me tired. They become more flat, heavy and boring. Scissors went to action and after a few days and fixings here and there I have them the way I like it.

Zdjęcie z grudnia:
A photo from December:


Produkty, jakie w tej chwili stosuję:
Szampony:
- Elseve szampon przeciwłupieżowy - raz w tygodniu dla profilaktyki i lepszego oczyszczenia włosów.
- Yves Rocher do włosów blond - codziennie. Czasami dodaje do niego kilka kropel olejku rycynowego. 

Odzywki i maski:
- Syoss odzywka Substance & strength - codziennie.
- Avon maseczka do włosów z marokańskim olejkiem arganowym - średni produkt, ale skoro mam to używam. Napisze o niej więcej w swoim czasie :)


Olejki i sera:
Ostatnio wzięłam się za testy i porównywanie rożnych produktów [KLIK]. Kilka z nich już recenzowałam:
Joanna Rzepa - Serum wzmacniająco-regenerujące.
Avon - kuracja z marokańskim olejkiem arganowym.
- Avon - Advance Techniques Serum na zniszczone końcówki.
Reszta pojawi się niebawem.

Dodatkowo:
- kilka razy w tygodniu używam Wody pokrzywowej na noc,
- albo oleju lnianego również na noc.

Products I use right now:
Shampoos:
- Elvive anti dandruff shampoo - I use it once a week just in case and to clean my hair better.
- Yves Rocher for blondes - every day. sometimes I add some castor oil to it.

Conditioners and masks:
- Syoss Substance & Strength conditioner - every day
- Avon Moroccan argan oil mask - so so product, but since I have it I use it. I will write more about it soon :)

Oils and serum:
Lately I got myself to test and compare few of those products [CLICK]. Some of the I already reviewed:
- Joanna Rzepa Strengthening and regenerating serum.
- Avon Moroccan Argan Oil Leave-In Treatment.
- Avon Daily Shine Dry End Serum.
The rest will be soon.

Other:
- few time a week I apply some Nettle Water for the whole night,
- or some flax seed oil, also for the whole night


Na pierwszym zdjęciu włosy po umyciu ich szamponem Yves Rocher, odżywce Syoss i serum Oriflame. Sa lekko podsuszone sucharka, dlatego fale, które mam normalnie rozprostowały się.

On a first photo are my hair just after Yves Rocher shampoo, Syoss conditioner and Oriflame hair serum. They are dried a bit with a hairdryer that's why the waves are not so defined.

Po wysuszeniu nałożyłam serum Joanna Rzepa i zaplotłam dobierańca.
After they dried I applied some Joanna Rzepa serum and made a french braid.


Po kilku godzinach po dobierańcu pozostają ładne fale. Serum Joanny sprawia, że fale są gładkie i miękkie. 
Nigdy tak włosów nie noszę, bo przeważnie je związuję na rożne sposoby. Chciałam Wam pokazać jak działa to serum an suchych włosach.


After a few hours I got a nice wavy look. The Joanna serum makes the waves so smooth and soft. I never wear my ahir like this - always tide them up somehow. I just wanted to show You what the serum does applied on dry hair.

Kondycja włosów jest całkiem niezła, chociaz potrzebują więcej nawilżenia. Zastanawiam się tez czy nie obciąć ich tak z 10-15 cm... i nałożyć jakiś ciemniejszy, karmelowy odcień.

The condition of my hair is pretty good, though they do need more moisture.
And I am thinking about cutting them about 10-15 cm... and put some darker caramel colour.

20 komentarzy:

  1. Ja osobiście praktycznie żadnego serum z AVON nie mogę używac bo moje włosy ich nie lubią, mam jeszcze jedno na łamliwośc włosów i ono akurat daje rade :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie spisują sie całkiem nieźle :)

      Usuń
  2. Ale masz piękne te włosy. :) Kolor też świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kolor mam taki od lat... chce zmiany :)

      Usuń
  3. marzę o takiej długości...:)
    Piękne włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lata zapuszczania.... Bardzo długo miałam długość do brody, max do ramion.
      Trochę tęsknię za krotka czuprynka, ale i ściąć tak krotko szkoda :p

      Usuń
  4. ładne masz włosy a jak ślicznie się kręcą po warkoczu :) ja próbuję zejść z mojego cieniowania a jeszcze długa droga przede mną :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi nie pasują proste włosy, bo gore mam przyklapnięta, a dol sie strasznie puszy i faluje.

      Usuń
  5. śliczne masz te włosiska, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ grube włosy ;o Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzę o takiej gęstości i długości

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne masz włosy , chciałabym miec takie , ja mam cienkie i bardzo średniej długości wosy , ale chciałabym miec długie tak jak ty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. W sumie sporo... chociaz miesięcznie to nie rosną więcej niż max 1,5 cm

      Usuń
  10. zazdraszczam cały czas włosisków :)

    jestem też pod wrażeniem tego jak bardzo urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG! Jaki gruby warkocz! i pomyśleć, że kiedyś też takie włosy miałam
    piękne

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko ! zawsze marzyłam o takich pięknych długich pięknych blond włosach ! ale niestety wcale by mi nie pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne włosy. na pierwszy zdjęciu są tak idealnie pofalowane

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie ładne włosy... chciałabym uzyskiwać takie fale i by się trzymały na dłużej :) moje po rozpuszczeniu warkocza po prostu się prostują :/

    OdpowiedzUsuń