Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.06.2013

Cliché i brokat w wersji matowej. Cliché and glitter in matte version.


Dzisiaj szybko, bo chce Wam jeszcze pokazać ten manicure i lecę dalej :)
Na lakier Cliché Chicago nałożyłam brokatowy topper od Essence Circus Confetti, trochę sypkiego różowego brokatu i kilka granatowych kwadratów. Wszystko zmatowiłam lakierem matującym Colour Alike. 


Bardzo mi sie spodobał ten matowy efekt, chociaz taki mani równie ładnie wygląda w wersji błyszczącej. Shimmer, który jest w lakierze jest prawie niewidoczny po zmatowieniu. Daje tylko odrobinę różowego odcienia. Ja jestem na tak :)


Today fast, 'cause I wanna show You this manicure and I am gone :)
On top of the Cliché Chicago polish I put some Essence Circus Confetti, some lose pink glitter and a few navy blue squares. Then some matte top coat from Colour Alike.


I really like that matte effect, though this manicure looks as nice in shiny version. The shimmer that the nail polish is basically invisible after mattifying  It gives just a slight pink hint. I say Yay :)

22 komentarze:

  1. o kurcze! genialnie to wygląda! :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudowne połączenie! Zachwycam się brokatami w macie na każdym kroku! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez... w końcu musiałam tez zrobić :)

      Usuń
  3. pieknie się prezentuje, lubię Twoje pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdobienie. Gdzie można kupić ten matujący lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Colour Alike dostępny jest w niektórych drogeriach, albo w ich sklepie online http://www.colorowo.pl/
      Essence tez ma top matujący... chyba każdy sie nada :)

      Usuń
  5. Wow! Ślicznie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny manicure :) niezwykle matowy i super wygląda zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. musze kupić top matujący, koniecznie, efekt mnie powalił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup, kup :p Czasami sie przydaje :) Lepsze to niż osobno matowe lakiery (jeśli lubi sie taki efekt)

      Usuń
  8. rewelacja! zazwyczaj nie podpatruję tak bezczelnie u innych, ale musisz mi wybaczyć bo tym razem to zrobię:P

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wygląda takie połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie to wyszło, pomimo, ze matu nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń