Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.06.2013

Cliché - Baby

Lakier idealny do frencha. Chociaż kupowałam go z nadzieja, że pokryje paznokcie ładnym różowym kolorem, to taki delikatny efekt tez mi się podoba. Jedna warstwa delikatnie rozjaśnia paznokcie taka mleczna mgiełką. Nie smuży, równo kryje i migusiem wysycha. Każda kolejna warstwa dodaje nieco różowego koloru i niezależnie od ilości warstw wygląda ładnie. Chciałam zostawić 3, ale dodałam jeszcze jedna - z ciekawości. Tak wiec na zdjęciach za 4 (aż 4!) i nadal widać końcówki paznokcie. 
Na zdjęciach: 4 warstwy + baza (Joko ceramiczny nano utwardzacz)



It is a erfect polish for french manicure. Though I was buying it hoping to get a full coverage and a nice pinky colour, I do like this effect as well. One coat gently brightens up the nails with a delicate milky colour. It doesn't smudge, covers evenly and dried in no time. Every extra layer gives more pink and no matter how many coats I have on it looks nice. I wanted to leave 3 coats, but out of curiosity I added another one. So on photos You can see 4 (yes, 4!) coats and there are still white tips visible.
On Photos: 4 coats + base coat (Joko ceramic hardener)



15 komentarzy:

  1. subtelnie i naturalnie ładnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mleczny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że lakier tak słabo kryje, jednak wygląda bardzo ładnie, delikatnie na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wygląda, lubię taki delikatny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że słabo kryje ale i tak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny. Lbuę takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie bardzo delikatne i pięknie wygladają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Zwykle goszczą u mnie mocniejsze odcienie, ale ten do frencha jest wprost idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mnie się podoba, wygląda naturalnie i nadaje paznokciom takiego zdrowego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, taki naturalny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. będzie jak znalazł do frencha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. delikatny efekt, w sam raz do pracy w biurze :)

    OdpowiedzUsuń